مظفر: به دنبال کسب نتیجه نبودیم و بازیکنان را محک زدیم/ ایران در مسیر روبه جلو قرار داد

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: در بازی امروز مقابل چین به دنبال کسب نتیجه نبودیم و می‌خواستیم نفرات جدید را محک بزنیم.

به گزارش ایسکانیو ز، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از برتری ۶ بر ۱ مقابل چین در دیدار دوستانه اظهار داشت: این یک بازی تدارکاتی بود. از اول هم گفته بودیم به دنبال کسب نتیجه نیستیم و تلاش این بود نفرات جدیدی که بعد از بازی‌های ترکمنستان به ما اضافه شدند را محک بزنیم و تاکتیک‌ها را تمرین کنیم. از بازیکنانم راضی هستم. در ابتدای بازی به آنها گفتم به فکر نتیجه نباشند و وظایفی را که به آنها گفته شده را انجام دهند.

وی افزود: در دو بازی دوستانه با روسیه، نقطه‌ضعف‌هایی داشتیم. حالا اینجا هستیم تا خودمان را محک بزنیم تا ببینیم چقدر پیشرفت کرده‌ایم. تیم ما در مسیر روبه‌جلو حرکت می‌کند و این باعث خوشحالی من است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: گل اول را خوردیم اما به بازی برگشتیم. در دیدار امروز همه بازیکنان را بازی دادم. در دیدار تدارکاتی دوم نیز همین‌طور خواهد بود. تعدادی از بازیکنان ما نخستین بازی ملی خود را تجربه می‌کردند، اما با اعتماد‌به‌نفس بودند. خوشحالم نفرات جدیدی به تیم ملی اضافه می‌شوند.

مظفر در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور چندین ساله ایران در جام جهانی و عنوان قهرمانی‌اش در جام ملت‌های آسیا فکر نمی‌کنید، سطح چین نسبت به بازی ایران پایین باشد، تصریح کرد: چین تیم چهارم آسیاست و در بازی‌های داخل سالن آسیا جزو ۴ تیم بود. چین تیم خوبی است و گول این نتیجه را نخورید، البته تیم ما هم نسبت به زمانی که در بازی‌های داخل سالن آسیا حضور داشت، قابل قیاس نیست. مربی چین هم بعد از بازی به من گفت که چقدر نسبت به آن زمان پیشرفت کرده‌ایم. ما ۴ بازی سنگین با ایتالیا و روسیه انجام دادیم، حالا چین را به ایران آوردیم چون سبک بازی آنها نزدیک به تایلند و ژاپن است. چین حریف تدارکاتی خوبی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مورد حریفان تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: ما با ترکمنستان و ازبکستان هم‌گروه هستیم،‌ ترکمنستان نوپاست. در بازی‌های داخل سالن آسیا هم خیلی قوی بازی نمی‌کرد، اما همه تیم‌ها روبه پیشرفت هستند. ازبکستان حریف چغری است و هر لحظه می‌تواند ما را غافلگیر کند. باید هر حریفی را جدی بگیریم. بازی‌های مقدماتی مهم است و باید به عنوان سرگروه صعود کنیم.در این صورت ادامه مسیر راحت می‌شود، بنابراین بازی با ازبکستان مهم‌ترین بازی ما خواهد بود.

602

کد خبر: 918068

وب گردی

وب گردی