اقتدار امروز کشور در سایه رشادت‌های شهدا بدست آمده است

مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه گفت: اقتدار امروز کشور در سایه رشادت‌های شهدا و جانبازان بدست آمده است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام هادی عسگری در دیدار با تعدادی از جانبازان قطع نخاعی استان کرمانشاه با تبریک سال نو و ضمن پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های جانبازان و ایثارگران، گفت: جانبازان سندهای پایداری کشور و شهدای زنده هستند.

عسگری صبر و استقامت جانبازان را ستودنی عنوان و اظهار کرد: بی‌شک اگر این رشادت‌ها، دلاوری‌ها و فداکاری‌های بی‌نظیر در طول سال‌های پیروزی انقلاب و به‌ویژه مقطع حساس دوران دفاع مقدس اتفاق نمی‌افتاد، امروز شاهد این اقتدار این بالندگی و این عظمت در ایران اسلامی نبودیم.

او جانبازان را چشم و چراغ جامعه برشمرد و افزود: جانبازان گرانقدر امروز نیز همچون گذشته با همان روحیه و با همان صلابت روزهای پرحرارت دفاع مقدس، در عرصه‌های مختلف اجتماع حضور داشته و باروحیه‌ای بانشاط و ستودنی توانسته‌اند در جامعه منشأ اثر باشند.

عسگری با اشاره به لزوم تکریم جانبازان تاکید کرد: جانبازان سندهای افتخار نظام هستند و تکریم از آنها پاسداشت و تکریم ارزشها است.

او با یادآوری اینکه در طول دوران انقلاب به ویژه سالهای دفاع مقدس مردان و زنان این مرز و بوم با فداکاری، استقامت و پایداری در برابر تمامی تهدیدات و هجمه های دشمنان نظام ایستادگی کردند تا آرمانها و اهداف انقلاب به ثمر رسیده و ارزشهای ناب اسلامی در این کشور محقق شود، افزود: جانفشانیهای شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و فداکاری ایثارگران باید به نسل حاضر و نسل‌های آینده انتقال داده شود.

901

کد خبر: 918187

وب گردی

وب گردی