شکست یک نیمه‌ای استقلال مقابل نفت تهران

نیمه اول دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال با پیروزی نفتی‌ها خاتمه یافت.

به گزارش ایسکانیو ز، تیم‌های نفت تهران و استقلال در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی یک بر صفر نفتی‌ها به پایان رسید.

ترکیب نفت تهران: میلاد فراهانی، علیرضا عزت کرامت، احمد امیرکامدار، محسن بنگر، عیسی آل کثیر، امین منوچهری، سامان آقازمانی، هاشم بیگ‌زاده، محمد نصرتی، امیرحسین فشنگچی و پوریا امینی.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری (امید نورافکن - 40)، بویان، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، جابر انصاری و علی قربانی.

تیم داوری: سیدمهدی سیدعلی، حسن ظهیری و حمیدرضا کنعانی
داور چهارم: حسین زمانی
ناظر داوری: مسعود عنایت

دقیقه 6: پس از سانتر زمینی خسرو حیدری و دفع ناموفق محمد نصرتی، توپ در محوطه جریمه به جابر انصاری رسید. انصاری توپ را به علی قربانی پاس داد، اما مهاجم شماره 9 استقلال این موقعیت را در تقابل با میلاد فراهانی از دست داد.

دقیقه 14: پاس در عمق جپاروف در محوطه جریمه به علی قربانی رسید. قربانی پس از عبور از یک مدافع، با فراهانی تک به تک شد اما این فرصت را از دست داد.

دقیقه 18: داریوش شجاعیان پاس در عمقی برای جابر انصاری فرستاد که انصاری همانند قربانی از فرصت تک به تک با دروازه‌بان استفاده نکرد و این موقعیت را از دست داد.

دقیقه 25: جپاروف از حفره میان مدافعان نفت استفاده کرد و پاس در عمق خوبی برای شجاعیان فرستاد، اما او نتوانست توپ را به خوبی کنترل کند و توپ به فراهانی رسید.

دقیقه 34: ضربه آرام امین منوچهری از پشت محوطه جریمه استقلال،‌ در دستان مهدی رحمتی قرار گرفت.

دقیقه 38: سانتر هاشم بیک‌زاده از نقطه کرنر با دفع بد آرمین سهرابیان همراه شد. پس از برخورد توپ به تیر دروازه، توپ به محسن بنگر رسید و او دروازه خالی استقلال را با ضربه سری آرام باز کرد. بنگر سابقه بازی در پرسپولیس را دارد.

دقیقه 40: فرشید باقری به علت مصدومیت، قادر به ادامه بازی نبود و از زمین خارج شد. او جای خود را به امید نورافکن داد.

دقیقه 41: سانتر شجاعیان از گوشه محوطه جریمه به امید نورافکن رسید و محسن بنگر شوت این بازیکن را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه 44: امیرحسین فشنگچی با کارت زرد داور جریمه شد.

602

کد خبر: 918206

وب گردی

وب گردی