شفر: بازیکنان خارج از لیگ ایران هیچ کدام ۹۰ دقیقه بازی نمی‌کنند/ ابراهیمی درحالی که نخوابیده بود نشان داد چقدر اماده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه اول این فرصت را داشتیم که مقابل نفت به پیروزی برسیم.

به گزارش ایسکانیوز ، وینفرد شفر بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل نفت تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال گفت: در نیمه اول این فرصت را داشتیم که بازی را ببریم. نمی‌خواسیم در نیمه دوم امید و وریا را به زمین بیاورم اما شاید اگر این دو بازیکن نمی‌آمدند نمی‌توانستیم بازی را ببریم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتند و تیم ما شخصیت تیمی خوبی دارد. باید ببینیم شرایط بازیکنان ملی‌پوش چطور است. امیدوارم مشکلی از بابت مصدومیت نداشته باشند. مسئولیت بازیکنان با من است و چطور ممکن است دیروز بازی کنند و دیشب برگردند و امروز هم مجبور شویم از آنها استفاده کنیم. همه آنها برای حضور باقدرت و باروحیه در جام جهانی آماده هستند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: امروز شما دیدید دو بازیکن ملی‌پوش ما امید و وریا چه عملکرد بسیار خوبی داشتند. همه بازیکنان ما را دیدند. دیروز هم گفته بودم بازیکنان ما از نظر روانی آمادگی جسمانی و شرایط روحی برای حضور در جام جهانی بسیار آماده هستند.

شفر افزود: شما دیدید روزبه 90 دقیقه بازی کرد بدون اینکه یک اشتباه داشته باشد. ابراهیمی با وجود اینکه دیروز اصلا نخوابیده بود به زمین آمد و نشان داد چقدر آماده است. وریا هم عملکردش در زمین مشخص بود.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: هر دو بازی تیم ملی را مقابل تونس و الجزایر را دیدم. شما اگر بازیکنانی که خارج از ایران بازی می‌کنند را ببینید متوجه می‌شوید هیچ کدام از آنها 90 دقیقه بازی نمی‌کنند.

602

کد خبر: 918214

وب گردی

وب گردی