شفر: بازیکنان ایران برای حضور در جام جهانی ‌آماده هستند/در رختکن از بازیکنان خواستم بازی را عوض کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:بعد از نیمه اول خیلی با صدای بلند با بازیکنان در رختکن صحبت کردم و به آنها گفتم اگر می‌خواهید در نیمه دوم بازی کنید همه باید شخصیت تیمی ما را ببینند.

به گزارش ایسکانیوز ، وینفرد شفر بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: خوشحالم بابت نیمه دوم ، در نیمه اول هم شانس گلزنی داشتیم. اگر بخواهیم هر مرتبه چنین اشتباه‌هایی را تکرار کنیم نمی‌توانیم به گل برسیم باید جدی‌تر بازی کنیم. بعد از نیمه اول خیلی با صدای بلند با بازیکنان در رختکن صحبت کردم و به آنها گفتم اگر می‌خواهید در نیمه دوم بازی کنید همه باید شخصیت تیمی ما را ببینند و باید بازی را عوض کنید. نمی‌خواستم ملی پوشان را بازی بدهم زیرا دیشب به تهران رسیده بودند و خسته بودند.

* از ملی پوشان تشکر می کنم

وی در مورد ملی پوشان و کمک به تیم ها گفت: از امید ابراهیمی و دیگر ملی پوشان تشکر می‌کنم. همه می‌دانند چه بازیکنان تکنیکی و ملی پوشی داریم من مربی استقلال هستم نه مربی تیم های دیگر ولی تیم های دیگر هم بازیکنان تاثیر گذار خوبی دارند.

* کشور شما بازیکنان خوبی دارد
شفر در مورد اینکه استقلال دو نیمه متفاوت داشت گفت: جابر و علی قربانی شخصیت خوبی داشتند به آنها گفتم در ضربات ‌آخر دقت کنند وظیفه مهاجم گلزنی است. نمی‌خواستم ابراهیمی را به میدان بفرستم چون خسته بودند اما با نبود آنها نمی توانستیم برنده شویم. به خسرو حیدری هم تبریک می‌گویم ارسال های خوبی انجام دادند. ۷ ماه است در ایران هستم و کشور شما بازیکنان خوبی دارند نه فقط استقلال، بلکه پرسپولیس، سایپا و سایر تیم‌ها هم بازیکنان خوبی دارند. همه آنها برای رویداد بزرگ جام جهانی آماده هستند. از نظر روحیه و کار تاکتیکی شان برای حضور در جام جهانی اماده اند.

* با روحیه به مصاف الریان می‌رویم
وی در مورد بازی با الریان گفت: امروز در مورد این بازی صحبت نمی کنم و فردا می‌توانید در مورد آن بازی بپرسید. بازی به بازی پیش می‌رویم. این برد خیلی به ما انگیزه داد. خیلی خوب است که با روحیه مقابل الریان بازی کنیم.

* به داور اعتراض نکردم
سرمربی استقلال در مورد اعتراضش به داور گفت: داور خوب بود. اعتراضم به بازیکنان تیم بود که باید برمی گشتند که برنگشته بودند داور عملکرد خوبی داشت و من به داور اعتراضی نکردم.

602

کد خبر: 918215

وب گردی

وب گردی