منوچهری: زیاد روی سه امتیاز بازی با استقلال حساب نکرده بودیم/ نفت قطعاً در لیگ برتر می‌ماند

مهاجم تیم نفت تهران گفت که تیمش قطعاً در لیگ برتر خواهد ماند.

به گزارش ایسکانیو ز، امین منوچهری پس از شکست دو بر یک نفت تهران مقابل استقلال، گفت: استقلال تیم خوبی است و در روزهای خوبش هم قرار دارد. امروز بازیکنان ملی‌پوش‌شان هم خسته‌تر بودند. تیم ما باید نتیجه بگیرد و کلاً استرس امتیاز گرفتن دارد. شما وقتی مقابل استقلال تا دقیقه 70 جلو باشید، خود به خود عقب نشینی می‌کنید.

وی افزود: مقابل استقلال کمی بی‌تجربگی کردیم، اما زیاد روی سه امتیاز بازی با استقلال حساب نکرده بودیم. با این وجود قطعاً از دو بازی بعدی‌مان 6 امتیاز می‌گیریم و در لیگ برتر می‌مانیم.

مهاجم تیم نفت تهران در مورد مشکلات مالی تیمش گفت: هر چقدر بازیکنان و کادر فنی بزرگ باشند، بالاخره اتفاقات حاشیه‌ای هست که روی تیم تاثیر می‌گذارد. متأسفانه باز هم وعده‌ای که باید عملی می‌شد، نشد. بازیکن هم چقدر با سیلی صورتش را سرخ نگه دارد؟ وقتی بعد از باخت اینها را می‌گوییم، می‌شود بهانه، اما چطور پول گرفتیم گفتیم همه‌چیز عالی است؟

منوچهری ادامه داد: وقتی فشار روی بازیکن نباشد، او راحت‌تر تلاش می‌کنند. از کسانی به نفت می‌آیند و سر می‌زنند، تشکر می‌کنم و از آنها می‌خواهم هدف‌شان فقط فوتبال باشد. همه ما می‌دانیم که فوتبال‌ درآمد ندارد، اما بازیکن وظیفه ندارد که به باشگاه پول بیاورد. بازیکن در زمین 5 وظیفه دارد و اگر به خاطر مشکلات مالی و دغدغه‌ها به یک درصدش هم عمل نکند، همین می‌شود که امروز جلوی استقلال دیدید. جمع دریافتی ما حدود 20 درصد شده است، البته 150 میلیون تومان اوج قرارداد ماست. ما اول فصل آمدیم که در آسیا خودمان را نشان بدهیم، حق‌مان را گرفتند. 10 درصد پول ما یک درصد سایر تیم‌ها هم نمی‌شود.

602

کد خبر: 918217

وب گردی

وب گردی