ایران قهرمان رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آفریقا شد

ایران با کسب ۴ نشان رنگارنگ به عنوان قهرمانی رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آفریقا دست یافت.

به گزارش ایسکانیو ز، تیم ملی پاراتکواندو کشورمان که در رقابت‌های قهرمانی آفریقا شرک کرده بود با کسب ۴ نشان رنگارنگ و عنوان قهرمانی به کار خود پایان داد.

این رقابت ها از صبح روز چهارشنبه، ۸ فروردین ماه آغاز شد و به مدت یک روز ادامه داشت و در پایان تیم ملی کشورمان به ۲ نشان طلا، یک نقره و یک برنز دست یافت و در بخش مردان نیز قهرمان این رقابت ها شد.

سعید صادقیان پور در کلاس K42 نشان طلا، احمد نریمانی در کلاس K42 نشان طلا، محمد رضا شعبانی در کلاس K42 نشان نقره، اصغر عزیزی در کلاس K44 نشان برنز، مدال آوران کشورمان در این رقابت ها بودند.

تیم ملی پاراتکواندو ایران با ترکیب سعید صادقیان پور، احمد نریمانی، محمد رضا شعبانی، اصغرعزیزی و محمود جعفرزاده در این مسابقات شرکت داشت و پیام خانلر خانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی هدایت تیم را بر عهده داشتند و مسعود لشگری نیز سرپرست تیم اعزامی بود.

رقابت‌های قهرمانی آفریقا برای شرکت کنندگان این قاره از امتیاز ۴۰ و برای سایر شرکت کنندگان از قاره‌های دیگر دارای امتیاز ۲۰ بود.

این مسابقات به مدت یک روز به میزبانی مراکش و در شهر آگادیر با حضور ۲۴ کشور برگزار شد و تیم ملی کشورمان شنبه، ۱۱ فروردین ماه به میهن بازمی‌گردد.

602

کد خبر: 918223

وب گردی

وب گردی