کاهش دمای استان مازندران طی سه روز آینده

معاون پیش بینی هوای استان مازندران با بیان این که امروز رگبارهای پراکنده در مناطق غربی استان را خواهیم داشت، گفت: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در منطقه جریانات شمالی تقویت و دمای هوای استان کاهش و رو به خنک شدن خواهد رفت.

احمد اسدی در رابطه با وضعیت آب و هوای استان مازندران با بیان این که شب گذشته (پنجشنبه) جریانات گرم جنوبی در استان وجود داشت، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: از امروز جمعه 10 فروردین ماه جریانات در منطقه به جریانات خنک شمالی تبدیل و گاها وزش باد شدید در برخی از مناطق را خواهیم داشت که به تدریج شرایط برای ابرناکی مهیا خواهد شد.

معاون پیش بینی هوای استان مازندران تصریح کرد: امروز رگبارهای پراکنده اکثرا در مناطق غربی استان را خواهیم داشت.

وی افزود: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در منطقه جریانات شمالی تقویت خواهد شد و دمای هوای استان کاهش و رو به خنکی خواهد رسید.

اسدی با تاکید بر این که روز شنبه وزش باد و بارندگی را در برخی از ساعات خواهیم داشت، افزود: روز یکشنبه شاهد بارش های پراکنده در سطح استان هستیم.

معاون پیش بینی هوای استان مازندران همچنین گفت: در روزهای شنبه و یکشنبه با توجه به کاهش دما در مناطق سردسیر کوهستانی مانند جاده امام زاده هاشم، جاده های مواصلاتی و ارتفاعات گاها ابری و مه آلود است.

وی در رابطه با وضعیت جوی در دریا گفت: دریا از امروز تا روز یکشنبه مواج و استفاده از آن مناسب نیست.

اسدی در توصیه به مسافران گفت: مسافران عزیز از روشن کردن آتش در جنگل ها خودداری کرده و در صورت روشن کردن آتش در پایان کارشان حتما از خاموش شدن آن مطمئن شوند تا خدای ناکرده آتش سوزی در جنگل ها اتفاق نیفتاد.

901/900

کد خبر: 918273

وب گردی

وب گردی