دانشجویان بورسیه راهی دانشگاه آزاد و پیام‌نور می‌شوند

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: اسامی دانشجویان جامانده بورسیه را به مرکز هیئت علمی وزارت علوم دانشگاه آزاد و دانشگاه غیرانتفاعی داده‌ایم که در این مراکز در صورت نیاز جذب شوند.

به گزارش ایسکانیوز،مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان بورسیه گفت: آنچه که در حال حاضر مطرح است جایابی و اشتغال این دانشجویان است که با هماهنگی وزارت علوم، دانشگاه ها و هیئت مدیره ها این افراد به دانشگاه ها معرفی می شوند.

وی افزود: بعضی از این دانشجویان قبلا در دانشگاه ها جایابی شده بودند اما دانشگاه مقصد به علت عدم نیاز جایابی آنها را لغو کرده است. با دانشگاه ها صحبت شده که این دانشجویان به جاهای دیگر برای جایابی و اشتغال معرفی شوند.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خاطرنشان کرد: اسامی این دانشجویان به مرکز هیئت علمی وزارت علوم داده شده که از دانشجویان بورسیه در تامین هیئت علمی استفاده شود. همچنین از سایر بخش های آموزش عالی من جمله دانشگاه های غیردولتی و دانشگاه های آزاد نیز استفاده می‌کنیم که با جذب این دانشجویان بتوانند نیازهایشان را برطرف کنند و مشکل دانشجویان بورسیه نیز حل شود.

204

کد خبر: 918290

وب گردی

وب گردی