یازدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور برگزار می شود

 یازدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) اردیبهش 1397 برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، یازدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور با هدف ارائه تازه های پژوهشی در حیطه های مختلف علوم بهداشتی در بخش های بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، بهداشت عمومی، اپیدمیولوژی و فیلم کوتاه برگزار می شود.

مهـلــت ارسال چکیده مقالات و فیلم کـوتاه تا 20 فروردین ماه 1397 و زمان برگزاری همایش 22 اردیبهشت ماه 1397 خواهد بود.

گردهمایی برای یک صدا شدن در استقرار نظام سلامت کشور، بستری برای بیان ایده های کاربردی برتر در راستای ارتقای سلامت در بخش های مختلف و حرکت در راستای کاربردی کردن تحقیقات علوم بهداشتی به منظور ارتقای سلامت جامعه از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

دبیرخانه ی همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی در سال 1383، توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع به کار کرد و 6 دوره از همایش تازه های علوم بهداشتی در این دانشگاه انجام شد، بعد از ادغام دانشگاه ایران و تهران دبیر خانه ای در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران دایر شد و سه همایش (تازه های علوم بهداشتی، SDH و مدیریت) در ذیل آن قرار گرفت.

از سال 1391 دبیر خانه به دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ره) منتقل شد. تاکنون چهار دوره همایش در این دانشگاه برگزار گردیده است و طی این چهار دوره (هفتمین، هشتمین، نهمین و دهمین) بیش از 2000 مقاله توسط دبیر خانه این دانشکده دریافت شده است.

علاقمندان برای شرکت در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی ihsc.bsbmu.ir مراجعه نمایند.

کد خبر: 918318

وب گردی

وب گردی