تصادفات منجر به فوت شهر قم 67 درصد کاهش یافته است

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم گفت: در تصادفات معابر داخل شهر قم از 24 اسفند تا کنون شاهد کاهش 67 درصدی تصادفات منجر به فوت و 23 درصدی تصادفات جرحی بوده ایم.

به گزارش ایسکانیوز، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم گفت:امسال هیچ خودرویی به دلیل توقف در محدوده ی پارک ممنوع با جرثقیل به پارکینگ منتقل نمی‌شود و در صورت سدمعبر خودروها و حمل آنها به پارکینگ نیز هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بلوار زائر تا حد امکان در سال جاری باز نگه داشته شده است، افزود: در شرایط حاضر پارکینگ های استان تکمیل هستند که موجب نارضایتی مسافران شده است.

محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم نیز در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات اعضای ستاد در میزبانی از زائرین و مسافرین گفت: امیدواریم با جدیت مسئولان استان در روزهای آتی، شاهد تداوم روند کاهشی تصادفات باشیم.

بهشتی با بیان اینکه تجارب خوبی در سالهای اخیر در ستاد تسهیلات قم کسب شده است، افزود: قم در برهه های مختلف در طول سال با حجم مسافران ورودی به استان مواجه است و همین مسئله موجب شده تا مسئولان استان برای حجم بالای ورودی مسافر آماده باشند.

معاون استاندار قم در پایان گفت: امیدواریم در سال 97 طرح های پارکینگی بزرگی در قم افتتاح شود که در این صورت ظرفیت استان قم افزایش خواهد یافت.

901

کد خبر: 918349

وب گردی

وب گردی