بکارگیری توان جهاد دانشگاهی در عرصه اقدامات اساسی دانش بنیان و حمایت از کالای ایرانی

جهادگران جهاد دانشگاهی پیمان بستند که در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است همه بنیه علمی و فرهنگی و تجربیات این نهاد در عرصه اقدامات اساسی دانش بنیان را بکار گیرند.

به گزارش ایسکانیوز، جهاد دانشگاهی با صدور بیانیه‌ای در آستانه روز جمهوری اسلامی در سال 1397 این روز بزرگ را گرامی داشته و جهادگران جهاد دانشگاهی پیمان بستند که در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است همه بنیه علمی و فرهنگی و تجربیات این نهاد در عرصه اقدامات اساسی دانش بنیان را بکار گرفته و همگام با سایر اقشار در مسیر تحقق ارزش‌های فرهنگی انقلاب و برنامه‌ریزی‌های تضمین کننده امنیت اقتصادی و رفاه عمومی طی طریق کنند.
متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:
دوازدهم فروردین ماه، روزی سراسر افتخارآمیز و عزت بخش برای ملت بزرگی است که متعهدانه و آزادانه شعار مبارزات خود علیه رژیم ستمگر شاهنشاهی را به سندی ماندگار در تاریخ مبدّل کرد.
عید تثبیت حاکمیت اسلام از یک سو و فرخنده روز تصمیم ملّی، قاطع و آگاهانه برای استقرار مردمسالاری بعنوان تحقق عینی "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی"، 12 فروردین 58 را به عنوان روزی برجسته و پشتوانه‌ای عظیم برای مرحله بعد یعنی تدوین قانون اساسی به جهانیان معرفی نمود.
انتخابات متعدد پس از 12 فروردین 58 در طول حیات نظام جمهوری اسلامی ایران، آن اقدام اساسی و آن "آری" جانانه را تقویت کرد و نشان داد ایران و ایرانی حق تعیین سرنوشت خود برپایه تعالیم اسلام را همچون گوهری ارزشمند صیانت کرده و در صورتی که احساس نماید دشمن قصد آسیب به شکل یا محتوای حکومت انتخابی اش را دارد با هوشمندی به صحنه کارزار می‌آید.
این هوشمندی ملت ایران همراه با همان شوق و شعف و علاقه که پای صندوق‌های رأی به نمایش گذاشت امروز نیز ساری و جاری و مهمترین دلیل برای باور امید به آینده روشن یک ملت است. مردم ایران اسلامی همواره برعهد خویش وفادار مانده‌اند و آنچه در این میان اهمیت وافر دارد همبستگی و پیوند مسؤولان کشور با آنان برای حرکت صحیح در مسیر پیشرفت، عدالت و سربلندی ایران اسلامی است.
جمهوری اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید و مجاهدت و جانبازی ایثارگران مخلصی است که هستِ خود را در راه آرمانهای متعالی منبعث از قرآن کریم و عترت طاهرین (ع) به میدان عمل آوردند لذا تدبیر، بازآفرینی فرصت‌ها، حفظ و بهره مندی از این سرمایه عظیم اجتماعی توسط مسئولان در چهل سالگی انقلاب اسلامی ضرورت اجتناب ناپذیر و نویدبخش اعتمادآفرینی و موتور محرک پیشرفت کشور خواهد بود.
اعضای جهاد دانشگاهی در آستانه روز جمهوری اسلامی در سال 1397 این روز بزرگ را گرامی داشته و پیمان می‌بندند که در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است همه بنیه علمی و فرهنگی و تجربیات این نهاد در عرصه اقدامات اساسی دانش بنیان را بکار گرفته و همگام با سایر اقشار در مسیر تحقق ارزش‌های فرهنگی انقلاب و برنامه‌ریزی‌های تضمین کننده امنیت اقتصادی و رفاه عمومی طی طریق نمایند.

منبع:دانشجو

204

کد خبر: 918481

وب گردی

وب گردی