شریعتمداری:خدا سایه بن سلمان را از سر انقلابیون کم نکند

حسین شریعتمداری درباره اظهارات اخیر بن سلمان در مصاحبه با “وال استریت ژورنال “ که از احتمال جنگ با ایران در ۱۰ تا ۱۵ سال آینده خبر داده بود توضیح داد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین شریعتمداری درباره اظهارات اخیر بن سلمان که در مصاحبه با “وال استریت ژورنال “از احتمال جنگ با ایران طی 10 تا 15 سال آینده خبر داده بود به خبرنگار فارس گفت : قید 10 تا 15 سال برای آن است که آمریکا فرصت کافی برای دوشیدن آل سعود داشته باشد !

مدیر مسئول کیهان گفت ; عجله آمریکا و اروپا برای سرکیسه کردن بن سلمان با قراردادهای تسلیحاتی کلان و چند صد میلیارد دلاری که به بهانه مقابله عربستان. با ایران اسلامی صورت گرفته در حالی است که آل سعود در گرداب جنگ یمن فرو رفته جنگی که قرار بود حداکثر ظرف یک هفته پایان پذیرد و اکنون وارد چهارمین سال خود شده است .

وی در ادامه گفت ؛ حالا باید پرسید که عربستان این انبوه تسلیحات را برای چه می خواهد ؟ وقتی در حد و اندازه مقابله با انصارالله یمن نیست چگونه توهم مقابله با ایران اسلامی را دارد ؟!

از سوی دیگر آمریکا هم اگر توان مقابله نظامی با ایران را داشت طی چهار دهه گذشته حتی یک لحظه را هم از دست نمی داد .

شریعتمداری در ادامه , به اعتراف توأم با عصبانیت دیروز ترامپ اشاره کرد که گفته بود ٧ تریلیون دلار در منطقه هزینه کردیم و هیچ دستآوردی نداشتیم و نتیجه گرفت که ؛ فروش صدها میلیارد دلار تسلیحات آمریکایی و اروپایی به عربستان برخلاف آنچه که آمریکا ادعا می کند و بن سلمان باور کرده است، برای تامین نیاز تسلیحاتی عربستان نیست بلکه آمریکا و انگلیس هستند که برای سامان دادن به اقتصاد ورشکسته خود به فروش این تسلیحات نیاز دارند .

مدیر مسئول کیهان گفت ; شواهد موجود حکایت از آن دارند که ادامه حاکمیت قرون وسطائی آل سعود بر حجاز با دشواری جدی روبروست . تلاش بن سلمان برای سکولاریزه کردن حاکمیت , بازداشت و برکناری شاهزادگان آل سعود , شکست خفت بار در جنگ یمن , پیوند بی پرده با رژیم اشغالگر قدس , قراردادهای چند صد میلیادر دلاری خرید تسلیحات از آمریکا و انگلیس و … نشانه های قابل توجهی هستند که احتمال سقوط نه چندان دور آل سعود را قوت می بخشند.

از این روی می توان نتیجه گرفت که آمریکا درپی آن است که فروپاشی حاکمیت آل سعود را مدیریت کند و فاصله 10 تا 15 سال که بر زبان بن سلمان نشانده اند , مدت زمانی است که برای فروپاشی حاکمیت عربستان در نظر گرفته اند!

شریعتمداری در ادامه به سخن حضرت امام در جریان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت : امام راحل (ره) در واکنش به خبر تحویل تسلیحات فراوان کشورهای غربی به صدام ، فرمودند؛ “…. یک دسته شان هم می ترسانند ما را از اینکه حالا دیگر صدام تانک هایش زیاد شده است , اسلحه هایش زیاد شده است , راست است، اینها زیاد شده و من قبلا گفتم که این یک خوشحالی است برای ما , برای اینکه جوان های ما آنها را از آنها می گیرند برای خودشان “ , وی افزود ; پیش بینی امام راحل ما (ره) , مانند بسیاری دیگر از پیش بینی های آن بزرگوار تحقق یافته است .

شریعتمداری با اشاره به دعای حضرت سجاد علیه اسلام که خدا را به خاطر برخورداری امت اسلامی از دشمنان احمق شکر کرده بودند گفت ; باید دعا کرد بن سلمان قبل از تحویل گرفتن تسلیحات آمریکایی که باید در اختیار جبهه مقاومت قرار گیرد , از دنیا نرود و تا آن زمان سایه اش مستدام باشد !

منبع: فارس

302

کد خبر: 918515

وب گردی

وب گردی