امیر حیدری:امروز نوبت ما است تا با حضور در تمامی عرصه‌ها کنار ولی امر مسلمین جهان باشیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نوبت ما است تا با حضور در تمامی عرصه‌ها کنار ولی امر مسلمین جهان باشیم و مانند شهدا ندای لبیک ما دشمنان را به لرزه در آورد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت: شهدا سرمایه ملی انقلاب هستند و این عزیزان به درستی درس ولایت مداری را درک کرده‌اند.

حیدری افزود: شهدا وظیفه بسیار سنگینی را به ما محول کرده‌اند و ما در قبال آنها مسئول هستیم، آنها به ندای رهبر خود لبیک گفتند و مسیر زندگی خود را تغییر دادند و رستگار شدند، امروز نوبت ما است تا با حضور در تمامی عرصه‌ها کنار ولی امر مسلمین جهان باشیم و مانند شهدا ندای لبیک ما اندام دشمنان را به لرزه در آورد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و متعاقب آن پیروزی در دوران دفاع مقدس جایگاه جدیدی را برای ایران در منطقه رقم زده است، گفت: روزهای اول انقلاب همه دشمنان پای کار آمدند تا انقلاب به پیروزی نرسد اما جهان شاهد هدایت هوشیارانه حضرت امام (ره) بود و جوانان مومن و انقلابی آنروز در صحنه حضور پیدا کردند و حادثه مهم را قرن یعنی انقلاب اسلامی را خلق کردند، دشمن بلافاصله جنگ را بر ما تحمیل کرد اما شاهد بودیم که همان جوانان غیرتمند چگونه در مقابل دشمن ایستادند تا بار دیگر دشمن به زانو درآید. این دو حادثه تاریخ ساز و گسترش فرهنگ انقلاب در منطقه موجب شد نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه هویت جدیدی را کسب کند.

حیدری تاکید کرد: دفاع مقدس یک الگوی تمام عیار است و این فرهنگ که به فرموده مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) یک گنجینه است، باید حفظ شود و در این راه هیچ گونه کوتاهی قابل جبران نیست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امسال حضور پرشور جوانان را در تمامی یادمان‌ها شاهد بودیم، اظهار داشت: جوانان عزیز و ولایت مدار ما به خوبی عملکرد شهدا را در دوران دفاع مقدس باز خوانی می کنند و می دانند که چه حماسه های بزرگی را خلق کرده اند، جوانان با حضور در مناطق عملیاتی پیوند محکمی با شهدا می بندند و همین پیوند ایثار و شهادت است که آنها را در تمامی هجمه های دشمن بیمه کرده است.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش برنامه های متنوع و خوبی را در نمایشگاهها و یادمان ها طرح ریزی و برای کاروان های راهیان نور اجرا کرد که یکی از این برنامه ها رزم شبانه در منطقه میشداغ بود که توسط تکاوران تیپ ۳۹۲ زرهی انجام شد ما در این برنامه سعی داشتیم علاوه بر نمایش اقتدار نیروی زمینی ، بخش کوچکی از لحظات عملیات های رزمندگان را به نمایش در آوریم. برابر نظرسنجی که از مخاطبان دریافت شد این بخش از برنامه ها همانند دیگر برنامه ها جذاب و آموزنده بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، راهیان نور را مختص تعطیلات نوروزی ندانست و گفت: شهدا منتظر آمدن ما نیستند بلکه این ما هستیم که نیاز داریم با حضور در این منطقه علاوه بر زنده نگه داستن یاد و خاطرات شهدا، به خود سازی و تقویت ایمان بپردازیم. در طول سال باید برنامه ریزی کنیم و در مناطق عملیاتی حضور یابیم تا فرهنگ دفاع مقدس پررنگ‌تر از گذشته شود.

منبع: فارس

302

کد خبر: 918560

وب گردی

وب گردی