شهرداری زنجان با دو برابر ظرفیت در سال جدید فعالیت می کند

رئیس شورای شهر زنجان با بیان این که مردم شهر را رها شده می بینند، گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم تا در سال جاری شهر زنجان را سر و سامان دهیم.

احمد نصیری با بیان این که در سال 97 افزایش بودجه را نسبت به سال گذشته داشتیم، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: این افزایش بودجه برخلاف سال های گذشته در بودجه عمرانی شهرداری اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به این که چند طرح ویژه در سال جدید برای شهر تعریف کرده ایم، تصریح کرد: از جمله این طرح ها تقاطع گلشهر- کاظمیه، تقاطع میدان جهاد، سبزه میدان، پیاده محور میان سبزه میدان و چهارراه است که در سال جاری اجرایی خواهد شد.

مردم شهر را رها شده می بینند

رئیس شورای شهر زنجان با بیان این که یگان انتظامی شهرداری در اواخر سال گذشته (96) افتتاح شده است، ادامه داد: وظیفه این یگان نظم دادن، برخورد با تخلفات ساختمانی، صنفی و اجتماعی است که این یگان در این مسیر با نیروی انتظامی همکاری خواهد داشت.

وی ادامه داد: هدفمان از این افتتاح آن است که به تخلفات ساختمانی شهر به طور جدی رسیدگی شود.

نصیری با بیان این که مردم شهر را رها شده می بینند، افزود: ما تمام تلاشمان را می کنیم تا در سال جاری شهر زنجان را سر و سامان دهیم.

شهرداری زنجان با دو برابر ظرفیت در حال فعالیت است

رئیس شورای شهر اظهار داشت: شهرداری زنجان با دو برابر ظرفیت در حال فعالیت است، انشالله به لطف خدا مشکلات حل خواهد شد و در این میان هیچ کارگری حق و حقوقش ضایع نخواهد شد زیرا پیمانکاران را مکلف کرده ایم تا حق کارگران از بین نرود.

وی در توصیه به مردم زنجان گفت: اگر شهر خوب و سالم و دیدنی می خواهیم باید مردم مشارکت و همکاری شان را با با شهرداری بالا ببرند زیرا همکاری مردم با ما در نظم و انظباط شهر کمک خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، 12 اسفند 96 یگان انتظامی شهرداری، اولین سرای محله، تاکسی اینترنتی، اولین آبنمای موزیکال و تملک ۱۳ پلاک باقیمانده پروژه سبزه میدان طرح‌های افتتاحی شهرداری بوده اند که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در آیین افتتاحیه این پروژه‌ها با اشاره به اینکه پروژه‌ها باید در زمان مناسب و تعیین شده به اتمام برسند اظهار داشت: بزرگترین سرمایه هر دولتی اعتماد مردم است؛ اگر پروژه‌ای در زمان تعیین شده به اتمام نرسد و به طول انجامد اعتماد مردم سلب خواهد شد.

901/900

کد خبر: 918593

وب گردی

وب گردی