بازدید ۵۱ هزار و ۸۰۰ مسافر نوروزی از باغ های تاریخی بیرجند

مدیر پایگاه باغ های تاریخی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون بالغ بر ۵۱ هزار و ۸۰۰ نفر از باغ های تاریخی بیرجند بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد جنتی فر صبح یکشنبه در بازدید از عمارت جهانی اکبریه بیرجند اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون بالغ بر ۳۵ هزار نفر از باغ اکبریه بیرجند بازدید کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع برای استقبال از گردشگران در این باغ، بیان کرد: یکی از برنامه های مهم امسال برنامه نوروزگاه به همراه برگزاری مراسم رقص و موسقیی محلی بوده که مورد استقبال بالای گردشگران قرار گرفته است.

مدیر پایگاه باغ های تاریخی خراسان جنوبی ادامه داد: این برنامه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ شب در مجموعه جهانی باغ و عمارت اکبریه برگزار می شود.

جنتی فر همچنین به بازدید دو هزار و ۸۰۰ نفر از مجموعه ارگ کلاه فرنگی بیرجند اشاره کرد و گفت: امسال در این بنای تاریخی نمایشگاه تاریخ سیاسی بیرجند گشایش یافته که علاقمندان می توانند علاوه بر بازدید از ساختمان و محوطه اطراف ارگ از این نمایشگاه نیز بازدید کنند.

وی از بازدید ۱۹ هزار گردشگر از باغ رحیم آباد بیرجند در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد و افزود: در مجموع از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون بالغ بر ۵۱ هزار و ۸۰۰ نفر از باغ های تاریخی بیرجند بازدید داشته اند.

به گفته وی درب باغ های تاریخی بیرجند همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۰:۳۰ دقیقه شب به روی علاقمندان باز خواهد بود.

901

کد خبر: 918604

وب گردی

وب گردی