والورده: پس از دریافت گل دوم به خودمان آمدیم/با مشکلات زیادی مواجه شدیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی تیمش مقابل سویا گفت: در تیم برخی مشکلات را داریم ولی نباید انکار کرد مقابل رقیب آماده و خوبی قرار گرفتیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شب گذشته (شنبه) در آخرین بازی از روز نخست هفته سی ام لالیگا و در حساس ترین بازی، سویا در ورزشگاه سانچز پیسخوان از بارسلونای صدرنشین پذیرایی کرد.

سویا در این بازی پا به پای مدعی اول قهرمانی لالیگا پیش آمد و یک قدم پا پس نکشید و صدرنشین لالیگا را تا مرز شکست پیش برد اما بارسا با جادوی لیونل مسی به بازی بازگشت و سرانجام موفق شد با نتیجه تساوی 2-2 از شکست فرار کند.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از این بازی گفت: در تیم برخی مشکلات را داریم ولی نباید انکار کرد مقابل رقیب آماده و خوبی قرار گرفتیم. در اکثر بازی ها، خودمان به رقیب اجازه نمی دهیم که فرصت های زیادی را خلق کند ولی مقابل سویا به آنها اجازه دادیم.

وی افزود: مسی از اینکه در نیمه دوم بازی حضور داشت احساس خوشحالی کرد. او در نهایت موفق شد کار را تمام کند. به نظرم او در این دوران بازی کردن برایش بهتر است. در نیمه اول بازی کارمان سخت شده بود و سویا دست به ضد حملات خطرناکی می زد. در نیمه دوم بازی آنها از بازیکنان سرعتی خودشان مثل ناواس استفاده کردند و به گل رسیدند. ما در آن شرایط باید از فرصت های خودمان استفاده می کردیم و در نهایت با تلاش موفق شدیم بازی را نبازیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: در این بازی با مشکلاتی مواجه شدیم. آنها تیم خوبی هستند و خودشان در خانه و محیطی عالی پیدا کردند. ما در این بازی چیز زیادی از خود به نمایش نگذاشتیم ولی پس از دریافت گل دوم به خودمان آمدیم. ما باید به اتفاقاتی که در این بازی افتاد خیلی خوب مشاهده کنیم و مشکلاتمان را رفع کنیم.

والورده در پایان درباره فینال جام حذفی مقابل سویا گفت: این بازی برای ما به عنوان مرجعی شد تا متوجه شویم که رقیب سر سختی را پیش رو خودمان داریم.

604

کد خبر: 918615

وب گردی

وب گردی