بازیکنان ذخیره، خودشان را خوب نشان دادند/ بعد از بازی‌های ملی فقط 2 روز وقت داشتیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: بازیکنانی که پیش از این فرصت بازی نداشتند خودشان را در دیدار مقابل لاس پالماس، خوب نشان دادند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در ادامه رقابت های هقته سی ام لالیگا، رئال مادرید در خانه لاس پالماس به میدان رفت و با 3 گل به برتری رسید.

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در خصوص درخشش گرت بیل در این دیدار گفت: از عملکرد او بسیار خوشحالم اما شما باید تا روز سه‌شنبه صبر کنید و اگر او بازی کرد، بیل را ببینید.

وی همچنین درباره این بازی، اظهار داشت: بازی آسانی نبود اما بعد از نخستین هدفی که داشتیم این بازی برای ما راحت بود. لاس‌پالماس نیاز داشت تا امتیازاتی را جمع‌آوری کند اما وقتی ما به گل رسیدیم شرایط کمی پیچیده شد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: در نیمه‌دوم موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم اما به گل نرسیدیم. بازی خوبی برای ما بود. 3 امتیاز را کسب کردیم. البته بازیکنانی که فرصت بازی نداشتند خیلی خوب در این دیدار خودشان را نشان دادند.

وی افزود: از بازیکنان بسیار راضی هستم چرا که بعد از استراحت به خاطر بازی‌های ملی ما فقط 2 روز فرصت داشتیم تا برای این بازی آماده شویم.

زیدان در ادامه صحبت‌هایش در خصوص مصدومیت ناچو، مدافع رئال مادرید، عنوان کرد: امیدوارم مسئله جدی نباشد. قرار است او اسکن کند و باید ببینیم شرایط چطور است.

604

کد خبر: 918618

وب گردی

وب گردی