مونتلا: مقابل تیمی مثل بارسلونا باید کار را تمام کنید/ عصبانی هستم

سرمربی تیم فوتبال سویا پس از تساوی مقابل بارسلونا گفت:اگر بازی ۵ دقیقه زودتر از موعد قانونی تمام می شد، برنده بازی بودیم اما این طبیعت فوتبال است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شب گذشته (شنبه) در آخرین بازی از روز نخست هفته سی ام لالیگا و در حساس ترین بازی، سویا در ورزشگاه سانچز پیسخوان به مصاف بارسلونای صدرنشین رفت و در حالی که تیم برتر میدان بود به نتیجه تساوی 2-2 رضایت داد.

وینچنزو مونتلا، سرمربی جوان سویا پس از این تساوی گفت: زمانیکه پیش روی شما فرصتی وجود دارد باید بازی را مقابل تیمی مثل بارسلونا با بازیکنان مهم و کلیدی تمام کرد. اگر بازی ۵ دقیقه زودتر از موعد قانونی خود تمام می شد ما برنده بازی بودیم اما این طبیعت فوتبال است. ما باید در آینده وضعیتمان را بهتر کنیم.

وی افزود: من عصبانی هستم ولی افتخار می کنم که تیمم با شخصیت بازی کرد و مقابل بارسلونا سوار بر بازی بود. این طبیعی است که از برخی چیزها احساس نارضایتی می کنم. در شرایط کنونی ما به بازی پیش رو خودمان در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ فکر می کنیم. مقداری استراحت خواهیم کرد تا از فردا کارمان را با قدرت پیگیری کنیم. تلاش می کنیم همین عملکردی را که مقابل بارسا داشتیم مقابل بایرن نیز داشته باشیم و برای برد به میدان برویم.

604

کد خبر: 918620

وب گردی

وب گردی