یوم الله ۱۲ فروردین تجلی حاکمیت ملت ایران بر سرنوشت خویش است

استاندار خراسان رضوی گفت:یوم الله ۱۲ فروردین تجلی اراده و حاکمیت ملت ایران بر سرنوشت خویش است.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رشیدیان در پیامی یوم الله ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی را به مردم استان و کشور تبریک گفت.

در این پیام آمده است:بدون تردید بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره )، صبحگاه ۱۲ فروردین عید بزرگ ملت ایران برای تجلی اراده و حاکمیت شان بر سرنوشت خویش درسایه سار نظام مردمسالار دینی است.

به واقع نظام جمهوری اسلامی برخاسته از رای مردم و محصول اراده ملتی است که در ۱۲ فروردین ماه سال ۵۷ با عزم تاریخی خود حماسه ای سیاسی را درسایه عزت و اقتدار رقم زدند.

این روز و این تاریخ راس (قله ) و نقطه آغازین مردمسالاری دینی و انتخاب محض ملتی است که با روحیه آزادگی خود را از قیود نظام استبدادی و دست نشانده و استیلای نظام استکباری، رها ساخته و پایه حکومتی را گذاشتند که شعار اصلی و محوری آن استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بود ودر این روز بدان قاطعانه رای «آری» دادند و خود را از قید هر چه غیر خدایی بود رها ساختند.

۱۲ فروردین ماه مظهر یگانگی و یکپارچگی مردم و رهبرشان حضرت امام خمینی (ره) و جلوه ای از جمال عدالت خواهی مردمان آزاده ایران زمین است آنگونه که بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی امام راحل (ره) فرمودند «روز امامت امت و فتح و ظفر ملت است».

روزی پرافتخار برای این ملت و کشور و تابلوی تمام نمایی از اراده راسخ و لبیک ایران زمین به استقرار نظام جمهوری اسلامی که در سایه رهبری های حکیمانه و مدبرانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب با توکل بر خداوند مصداق این آیه "واعتتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا" شدند و بذری را که در آن روز کاشتند امروز بعد از چهار دهه از انقلاب و عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی تبدیل به درختی تناور کرده اند.

درختی تنومند و نظامی استوار که در عین آنکه خود نماد استکبار ستیزی و آزادگی این ملت و کشور است ، امروز در مقابل استکبار و بی عدالتی های جهانیان هم سایه خود بر سر مسلمانان و مظلومان جهان گسترده و حمایت خود را از آنان دریغ ندارد.

حاکمیت نظام مقدس مردم سالارجمهوری اسلامی دستاورد عظیم این روز است که این ملت با همراهی همیشگی خود از این شجره طیبه حفاظت و حراست می کنند و روز به روز هم بر اقتدار و قوت آن می افزایند.

اینجانب به نمایندگی از دولت تدبیر و امید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، این حماسه جاویدان تاریخ ایران زمین و مشارکت و حضور مقتدرانه ملت را تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده در سایه لطف الهی و توصیه های قافله سالار این نظام حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و تدابیر ویژه دولت خدمتگزار تدبیر و امید با اتحاد و همدلی آنگونه که رضای خداوند متعال و شان مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی است شاهد تعالی بیش از پیش این نظام ، ملت و کشور باشیم .

901

کد خبر: 918632

وب گردی

وب گردی