گروکشی از مسافران ایرانی در آنتالیا!

تعدادی از مسافران ایرانی به خاطر بدهی یک آژانس مسافرتی، در آنتالیا سرگردان ماندند که پس از یک روز و نیم بلاتکلیفی، سرانجام ماجرا ختم به خیر شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ با آن‌که مسؤولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران، تعطیلات نوروز امسال را پاک و با کمترین میزان تخلف اعلام کرده‌اند، اما یک مورد که خیلی تمایل به اطلاع‌رسانی درباره‌ی آن نیز وجود نداشت و شکایتی از آن هنوز ثبت نشده، گزارش شده که به دلیل بدهکاری یک دفتر خدمات مسافرتی ایرانی چارترکننده به شرکت هواپیمایی ترکیه اتفاق افتاد و باعث شد هتل محل اقامت مسافران این تور در آنتالیا از خدمات‌دهی خودداری کند و این مسافران نزدیک به دو روز سرگردان بمانند، هرچند که اکنون مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران که پیگیر این مساله بود، از حل و فصل شدن این مشکل خبر داده است.

دلاور بزرگ‌نیا در شرح مختصر ماجرای سرگردانی مسافران ایرانی به ایسنا گفت: یکی از آژانس‌های مسافرتی تهران حقوق کارگزار تُرک را با تاخیر پرداخته بود که این مساله باعث ناراحتی و نگرانی کارگزار شد که در نهایت مسافران ایرانی را در مقصد از خدمات بی‌بهره گذاشت.

وی افزود:‌ ما به محض اطلاع از این جریان، مجریان آن تور را احضار کردیم و مشکل را پیگیر شدیم تا مسافران سرگردان نمانند که حالا هم این مساله حل شده، مسافران آن تور در هتل مستقر شده‌اند، پرواز برگشتشان هم مشخص شده و مساله نگران‌کننده دیگری وجود ندارد.

بزرگ‌نیا همچنین گفت:‌ نوروز امسال کم‌شکایت‌ترین بوده هرچند که لازم است تجدید نظری در شکل فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی صورت گیرد تا دیگر شاهد معدود موارد هم نباشیم.

منبع: ایسنا

400

کد خبر: 918680

وب گردی

وب گردی