همه خریدهای ناجا باید ازتولید داخل باشد/مشکل امنیتی درکشور نداریم

فرمانده ناجا گفت: ابلاغ دادیم که همه خریدهای ناجا از تولیدات داخلی انجام شود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین اشتری در مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران گفت: پلیس از ۲۴ اسفندماه تا پایان سفرهای نوروزی در جاده ها حضور دارد.

وی افزود: درخواست ما از شهروندان این است که در روزهای پایانی سفر از شتاب پرهیز کند. هنگام خستگی حتما استراحت کنند و بدانند اعمال قانون از سوی پلیس برای سلامتی آنها و سرنشینان خودرو است.

فرمانده ناجا با درخواست از مردم مبنی بر اینکه شهروندان زمان بازگشت را مدیریت کنند گفت امسال شاهد افزایش سفرها بودیم و خوشبختانه هکماری مردم و پلیس به میزان چشمگیری افزایش داشته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره روز طبیعت نیز گفت: پلیس در تمامی شهرها و تفرجگاهها حضور خواهد داشت و از ابتدای روز سیزدهم تا دیروقت در کنار مردم خواهد بود.

سردار اشتری ادامه داد: ما ایستگاههای موقتی را نیز دایر کردیم و از شهروندان می خواهیم به توصیه های نیروهای پلیس مستقر در آنجا توجه کنند.

فرمانده ناجا در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر وضعیت امنیتی کشور و حوادثی که در استان خوزستان پیس آمده گفت: وضعیت امنیت بسیار خوب است. در بازدیدی که از مرزها داشتیم نیز این موضوع مورد تاکید قرار گرفته و مشکل امنیتی نداریم. موضوعاتی که در برخی شهرها اتفاق افتاد نیز با مدیریت مردم و مشارکت پلیس مرتفع شد.

وی با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی نیز گفت: ابلاغ کردیم که همه خریدهای ناجا از تولیدات داخلی باشد مگر برخی تجهیزات که نمونه داخلی ندارد و با موافقت ستاد کل خریداری می‌شود.

کد خبر: 918695

وب گردی

وب گردی