بوفون: رویارویی با رونالدو باعث بی‌خوابی‌ام می‌شود/ رئال مادرید قوی‌تر از ماست

دروازه‌بان ۴۰ ساله تیم فوتبال یوونتوس از سختی رویارویی با کریستیانو رونالدو و یارانش سخن گفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جان‌لوئیجی بوفون که پس از برتری 3 بر یک تیم فوتبال یوونتوس مقابل میلان در رقابت‌های سری A اکنون خود را به همراه این تیم آماده رویارویی سه‌شنبه شب با رئال مادرید در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند، در گفت‌وگو با رادیو «مونت‌کارلو» فرانسه گفت: ما بی‌صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید هستیم، اما می‌دانیم که بازی بی‌اندازه دشواری در پیش داریم و مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که قویتر از ما است. تاریخ این گفته مرا تأیید می‌کند و رئال مادرید به لحاظ انفرادی هم بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد.

بوفون که در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به همراه یوونتوس شکست 4 بر یک مقابل رئال مادرید را تجربه کرد، افزود: ما می‌دانیم که در بازی‌های رفت‌وبرگشتی همیشه تیم مستعدتر برنده نمی‌شود. اگر ما موفق شویم در دو بازی رفت و برگشت بازی بهتری را مقابل رئال به نمایش بگذاریم، آن موقع می‌توانیم به دستاوردی جالب برسیم.

وی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: وقتی شما مقابل تیمی مانند رئال مادرید بازی می‌کنید، گرفتن یک بازیکن تفاوت زیادی در جریان بازی نمی‌گذارد، اما از آنجایی که می‌دانم با کریستیانو رونالدو تقابل خواهیم کرد، چند شبی بی‌خواب خواهم شد.

604

کد خبر: 918712

وب گردی

وب گردی