اجرای طرح «نوروزبانان بی نوروز» از ۲۱ فروردین/ تخفیف ۸۰ درصدی هتل‌ها ویژه خانواده فرهنگیان و دانش‌آموزان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح «نوروزبانان بی نوروز» از ۲۱ فروردین ماه به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ؛ گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص طرح «نوروزبانان بی نوروز»، اظهار داشت: افراد متقاضی مسافرت طرح «نوروزبانان بی نوروز » می‌توانند به رؤسای ادارات تعاون ادارات کل آموزش و پرورش در سراسر کشور یا به مسئولان تعاون آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مورد نظر مراجعه و ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: افراد متقاضی در صورت مراجعه و ثبت نام در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور، می ‌‌توانند از طرح مذکور با تخفیف 80 درصدی جهت بهره مندی از امکانات هتل‌های 3 تا 5 ستاره استفاده کنند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ذکر تعداد اعضای خانواده در هنگام ثبت نام، ضروری است.

وی افزود: در گام اول، طرح مذکور از 21 فروردین لغایت 28 فروردین اجرا می‌شود.

پیش از این، الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح «نوروز بانان بی نوروز» در راستای توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان، ارتقای طیب خاطر و حمایت از خانواده‌های تمام کسانی که نتوانسته‌اند به دلایل مختلف در سفرهای نوروزی، مکانی را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنند، با تخفیف ویژه در راستای تقویت و توسعه گردشگری و صنعت توریسم برای اولین بار به عنوان بسته رفاهی، به مورد اجرا خواهد گذاشت.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش در راستای مساعدت و مشارکت رفاهی به دانش‌آموزانی که قصد سفر به همراه خانواده‌ها داشته باشند، ضمن اعطای مرخصی تحصیلی، فرصت بهره مندی و استفاده از تخفیف 80 درصدی را به منظور اقامت در مراکز رفاهی و هتل‌های 3 تا 5 ستاره را تقدیم اولیا خواهد کرد.

فارس

۷۰۶

کد خبر: 918765

وب گردی

وب گردی