امضای قرارداد تبادل استاد و دانشجو با مجارستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از امضای قرار داد تبادل استاد و دانشجو با دانشگاهی در مجارستان خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر عباسعلی کریمی ضمن اشاره به برنامه های دانشگاه علوم پزشکی تهران برای افزایش جذب دانشجوی خارجی اظهار کرد: یکی از بهترین راه‌های ارتباطی علمی با کشورهای دنیا تبادل استاد و دانشجو است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از 45 کشورمختلف دنیا دانشجویانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال تحصیل هستند و این دانشجویان خارجی سفرای فرهنگی ما در کشورهای خودشان هستند و این بهترین تعامل با دیگر دانشگاه‌ها است که سعی می کنیم آن را گسترش دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال افزایش تعاملات علمی و آموزشی با دانشگاه های خارجی است، گفت: اخیرا با یکی از کشورهای اروپایی مذاکراتی داشته‌ایم و سفرهایی به این کشور توسط مسئولین دانشگاه انجام شده و در همین راستا قراردادی را با دانشگاه سنلوایز مجارستان برای تبادل استاد و دانشجو امضا کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین به دنبال گسترش روابط با کشورهایی که دانشجویانی از آن ها در حال حاضر در این دانشگاه در حال تحصیل هستند، می‌باشد.

دکتر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: در حال حاضر بیشتر دنبال این هستیم که جذب دانشجو کنیم و تا حدود زیادی در این زمینه موفق بوده ایم و هم اکنون 120 دانشجوی خارجی از 40 کشور در پردیس کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل می‌کنند که این بهترین اتفاق در حوزه تعاملات علمی با کشورهای خارجی است.

204

کد خبر: 918780

وب گردی

وب گردی