ابطحی : تلاش‌ها برای لغو بررسی ۲ فوریتی طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: با وجود تلاش عده‌ای از نمایندگان مجلس جهت یک‌فوریتی بررسی شدن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، ‌ما معتقدیم طرح باید به‌صورت ۲ فوریتی در دستور قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح 2 فوریتی جمعی از وکلای ملت با عنوان اعاده اموال نامشروع مسئولان، گفت: تلاش می‌کنیم این طرح در آغاز نشست‌های علنی مجلس در دستور قرار گیرد.

وی ادامه داد: البته تعدادی از نمایندگان مجلس درصد هستند که طراحان را قانع کنند تا طرح به‌صورت یک‌فوریتی مطرح شود، اما ما اصرار داریم که طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به همان صورت 2 فوریتی در دستورکار پارلمان قرار گیرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌یکی از دلایل طرفداران یک‌فوریتی شدن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، اظهارات حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور مبنی بر اجرایی نبودن این طرح است، از این رو برخی نمایندگان می‌کوشند طراحان را نسبت به تغییر 2 فوریت آن به یک فوریت متقاعد کنند ، تا بررسی بیشتری روی آن صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌با این حال،‌ ما معتقدیم به علت مطالبه افکار عمومی و انتظارات مردم جهت ایجاد شفافیت در کشور و برخورد با فساد، ضروری است که طرح اعاده اموال نامشروع به‌صورت 2 فوریتی مورد بررسی مجلس قرار گیرد.

کد خبر: 918829

وب گردی

وب گردی