کشورهای اسلامی سفارتخانه‌های خود را در رژیم صهیونیستی تعطیل کنند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: کشورهای اسلامی طی تصمیمی در سطح جهان اسلام سفارتخانه‌های خود را در رژیم صهیونیستی تعطیل کنند.

به گزارش ایسکانیوز؛علاءالدین بروجردی، ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن ۱۷ و زخمی کردن بیش از ۱۴۰۰ فلسطینی در جریان راهپیمایی «روز بازگشت» تصریح کرد: این اقدام بار دیگر نشان داد دشمن اصلی امت اسلامی رژیم سفاک صهیونیستی است و کسانی که در جهان اسلام با این رژیم اشغالگر جنایتکار همراهی می‌کنند، شریک جنایات این رژیم هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس به بیان انتظار‌ها در این زمینه از سازمان همکاری‌های اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار داریم این سازمان در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین این جنایت را محکوم کند.

وی افزود: از سوی دیگر طی تصمیمی در سطح جهان اسلام باید تمامی کشور‌های اسلامی که با رژیم صهیونیستی رابطه و در آنجا سفارتخانه دارند اقدام به تعطیلی سفارتخانه‌های خود کنند.

بروجردی ادامه داد: از سوی دیگر مجالس کشور‌های اسلامی می‌توانند به عنوان نمایندگان ملت‌ها از طریق بین المجالس اسلامی بیانیه صادر کنند و اقدام مشترک داشته باشند چرا که رژیم صهیونیستی از همه خطوط قرمز‌ها عبور کرده است و اقدام به کشتار مردم مظلوم فلسطین به عنوان صاحبان اصلی این سرزمین می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند دست به جنایت بزند و آمریکا متهم ردیف اول این جنایات است و تصمیم ترامپ در انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس، رژیم صهیونیستی را بیش از پیش جری کرده است.

301

کد خبر: 918857

وب گردی

وب گردی