منتقمی: حضور موفق گلفر ایرانی در قهرمانی آسیا  از اقدامات مثبت فدارسیون است/ نخستین دوره مسابقات بین المللی را میزبانی کردیم

سرپرست فدراسیون گلف گفت: در اردیبهشت ماه 96 شاهد برگزاری نخستین دوره مسابقات بین المللی قهرمان فقید گلف کشور مرحوم حسین پور با حضور 4 کشور خارجی و 4 تیم داخلی به میزبانی ایران اسلامی بودیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، بهروز منتقمی سرپرست فدراسیون گلف ضمن تبریک فرارسیدن سال 97 به خانواده بزرگ ورزش کشور، گزارشی از عملکرد فدراسیون متبوعش در سال 96 بیان کرد.

وی با بیان اینکه ورزش گلف در سال گذشته ایام پرکاری را پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: در اردیبهشت ماه 96 شاهد برگزاری نخستین دوره مسابقات بین المللی قهرمان فقید گلف کشور مرحوم حسین پور با حضور 4 کشور خارجی و 4 تیم داخلی به میزبانی ایران اسلامی بودیم.

دانش‌افزایی مربیان کشورمان با فراهم کردن حضور مربیان حرفه‌ای گلف جهان

سرپرست فدراسیون گلف افزود: برگزاری دوره کلاس مربیگری و دانش افزایی مربیان گلف سراسر کشور، مدرسین، ورزشکاران، ملی پوشان (آقایان و بانوان) از مورخ 31فروردین ماه لغایت 12اردیبهشت ماه96 در آکادمی مجموعه ورزشی انقلاب تهران با حضور "کیم بالدوین" مربی رسمی انجمن حرفه ای گلف جهانی از کشور استرالیا از دیگر فعالیت های این فدراسیون برای ارتقا سطح ورزشکاران و مربیان در سال گذشته بود.

منتقمی با اشاره به اینکه تیم ملی بانوان و آقایان گلف کشورمان در سال گذشته برای حضور در هشتاد و سومین دوره مسابقات اُپن بین المللی جام سینگا به میزبانی تایلند اعزام شدند، ادامه داد: همچنین نماینده انجمن وودبال ایران نیز توانست در مجمع عمومی فدراسیون آسیایی در کشور چین حضور یابد.

ثبت نخستین میزبانی مسابقه اُپن بین المللی وودبال ایران در تقویم فدراسیون جهانی

وی با اشاره به اینکه می توان حضور موفق گلفر ایرانی در مسابقات قهرمانی مردان آسیا (اولین بازیکن مرد ایرانی صاحب رنکینگ گلف) را از دیگر اقدامات مثبت فدارسیون در سال 96 دانست، گفت: نباید از یاد برد که موفق شدیم در آبان ماه سال گذشته تولیدات داخلی تجهیزات وودبال در مجمع عمومی فدراسیون آسیایی (کشور چین) را تایید کنیم.

سرپرست فدراسیون گلف همچنین ثبت نخستین میزبانی مسابقه اُپن بین المللی وودبال کشورمان در تقویم فدراسیون جهانی را از دیگر فعالیت های بین المللی فدراسیون متبوعش در سال گذشته دانست.

برگزاری بیش از یکصد و پنجاه مسابقه توسط فدراسیون گلف در مدت یک سال

منتقمی به مسابقات استانی برگزار شده در سال 96 اشاره کرد و افزود: باید اذعان کرد که در سال گذشته 37 مسابقه در رشته گلف، 58 مسابقه در رشته مینی گلف، 45 مسابقه در رشته بهکاپ و بهبال، 11 مسابقه در رشته وودبال و همچنین یک مسابقه داخلی در رشته کروکت در کشور برگزار شد که امری قابل تامل و توجه است.

وی در خصوص برگزاری دوره های مربیگری نیز تصریح کرد: خوشخبتانه برای ارتقاء سطح دانش مربیان کشورمان در رشته گلف 5 دوره آموزشی، مینی گلف 2 دوره و همچنین در رشته وودبال یک دوره مربیگری برگزار شد.

سرپرست فدراسیون گلف با اشاره به برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت‌های گلف استان‌های گیلان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، همدان، خوزستان، کرمان و خراسان رضوی، ادامه داد: مجمع عمومی هیئت گلف استان های سمنان، مازندران و اردبیل نیز در سال گذشته از سوی فدراسیون برگزار شد.

منتقمی ضمن اشاره به برگزاری جلسات هیئت رئیسه فدراسیون متبوعش، گفت: در سال گذشته هر سه ماه یکبار جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور اعضا برگزار شد.

ارتقاء سطح دانش علاقه‌مندان به گلف با برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی

وی در خصوص دوره های توجیهی و آموزشی برگزار شده در سال گذشته نیز اظهار کرد: در رشته گلف تعداد 22 دوره توجیهی و آموزشی در استان های خراسان رضوی، سمنان، قزوین، فارس، اصفهان، قم، زنجان، سیستان و بلوچستان، مازندران و تهران برگزار شد؛ البته باید اذعان کرد که در رشته مینی گلف نیز 19 دروه در استان های زنجان، مازندران، قم، تهران، اردبیل، خراسان جنوبی، اصفهان، خراسان رضوی و سمنان برگزار شده است.

سرپرست فدراسیون گلف بر این اساس افزود: در رشته بهکاپ و بهبال نیز 86 دوره توجیهی و آموزشی در استان های اصفهان، تهران، قم، همدان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، مازندران، کرمان، جزیره کیش، قم، اردبیل و خوزستان در رشته وودبال و همچنین 7 دوره در استان های قم، فارس، سمنان، همدان، تهران و کرمان و در رشته کروکت هر هفته دوره آموزشی در استان تهران برگزار شده است.
منتقمی برگزاری 8 مسابقه کشوری در رشته گلف،2 مسابقه در رشته مینی گلف و یک مسابقه در رشته وودبال طی سال 96 را از دیگر اقدامات و فعالیت های فدارسیون عنوان کرد.

توسعه گلف کشور با افزایش فعالیت‌های فرهنگی فدراسیون در سال گذشته

همچنین وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی فدراسیون گلف، اظهار کرد: باید اذعان کرد که در تمام مناسبت ها از جمله هفته تربیت بدنی، هفته دفاع مقدس، دهه مبارک فجر، روز مادر و غیره اقدامات و برنامه های متنوعی شامل برگزاری مسابقات پیامکی، انتشار پیام های فرهنگی در فضای مجازی مانند کانال فدراسیون، حضور هیئت های استانی در راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس و غیره انجام شده است.

604

کد خبر: 919019

وب گردی

وب گردی