آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: یک خیر نیکوکار در اقدامی خداپسندانه با هماهنگی کمیته امداد مبلغ 31 میلیون تومان برای آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پرداخت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، «یحیی صادقی» اظهار کرد: 1500 خانوار زندانی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند.

وی افزود: کمک خیران و گذشت شاکیان در جرائم غیر عمد باعث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی برای خانواده‌های زندانی و جامعه می‌شود.

صادقی بابیان این‌که یک خیر نیکوکار در اقدامی خداپسندانه با هماهنگی کمیته امداد مبلغ 31 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در کرمان پرداخت کرده است، گفت: با کمک این خیر نیکوکار زمینه آزادی هفت زندانی جرائم غیر عمد به مناسبت ولادت حضرت علی(علیه السلام) فراهم شد.

وی با اشاره به این‌که کمیته امداد استان کرمان با رایزنی و مذاکره با خیران، مسئولان مربوطه و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه زمینه آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد را فراهم می‌کند، افزود: از همین‌رو هم‌زمان با ولادت امام علی(علیه السلام) هفت زندانی جرائم غیر عمد با هماهنگی کمیته امداد استان کرمان و کمک یک خیر نیکوکار از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: این نهاد هر سال اقدامات گسترده‌ای برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند که به‌علت نداشتن توانایی در پرداخت دیه و جریمه‌های خویش در زندان به سر می‌برند، انجام می‌دهد

کد خبر: 919069

وب گردی

وب گردی