جنایات صهیونیست‌ها با چراغ سبز آمریکا و عربستان رخ داد/اظهارات ولیعهد عربستان درباره اسرائیل اوج رذالت اوست

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ولیعهد عربستان مدعی شده که رژیم صهیونیستی باید برای خود دولتی داشته باشد زیرا با ما منافع مشترک زیادی دارد که بیان چنین مسائلی اوج رذالت را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز،اقبال شاکری، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: حمله اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین در حالی رخ داد که حاکمیت، حکومت مرکزی سوریه روز به روز در حال گسترش است، تروریست‌ها به آخر خط رسیده و مردم شاهد پیروزی نهایی هستند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بن سلمان ولیعهد عربستان در خلال این اتفاقات در آمریکا مشغول ملاقات با افراد مختلفی مخصوصا لابی‌های صهیونیستی بود،‌ در حقیقت این جنایات با چراغ سبز آمریکا و عربستان رخ داد و با این کارها می‌خواهند بگویند کشورهای اسلامی هم با ما متحد هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر افزود: به تازگی ولیعهد عربستان به جای محکومیت این کشتار وحشیانه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مدعی شده که رژیم صهیونیستی باید برای خود دولتی داشته باشد زیرا با ما منافع مشترک زیادی دارد که در حقیقت بیان چنین مسائلی اوج رذالت را نشان می‌دهد که می‌تواند در مقابل این قتل و آدم‌کشی سکوت کند.

شاکری افزود: رهایی مردم مظلوم فلسطین جز از طریق مقاومت امکان‌پذیر نیست و پیگیری مبارزات مستمر مردم فلسطین و حمایت از دولت‌های انقلابی تنها راه شکست رژیم اشغال‌گر اسرائیل است و نشستن پای میز مذاکرات حاصلی جز افزایش قتل و جنایت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: حتی شورای امنیت سازمان ملل هم در این خصوص تشکیل جلسه می‌دهد اما حاضر نیست حتی برای بررسی و نه محکومیت این کودک کشی‌ها بیانیه‌ای صادر کند که نشان‌دهنده اوج بی‌ارزشی مجامع بین‌المللی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس یادآور شد: سردمداران رژیم جنایتگر اسرائیل نگرانند این روحیه مقاومت و انتفاضه گسترش پیدا کرده و سراسر فلسطین اشغالی را در بربگیرد و آن شور مقاومت بیشتر از گذشته ایجاد شده و این موضوع سبب شود کشورهایی که برای برقراری ارتباط با اسرائیل برنامه‌ریزی کرده‌اند از تصمیم خود منصرف شوند.

204

کد خبر: 919089

وب گردی

وب گردی