طرح آرامش بهاری از فعالیتهای موفق اوقاف در نوروز بود/ رضایت مردم با اجرای برنامه نوروزی 

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آرامش بهاری از فعالیتهای موفق اوقاف در نوروز بود که توانست فضای معنوی خوبی را در بقاع متبرکه ایجاد کند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به همراه معاونین و کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با حضور در دفتر داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
محمدی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات حجت الاسلام عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و کارکنان خدوم این اداره کل در سال گذشته اظهارداشت: طرح نوروزی آرامش بهاری از کارهای فرهنگی خوبی است که همه ساله اجرا می شود و توانسته رضایت مردم را فراهم کند.
وی افزود: با حضور مدیرکل اوقاف پنجره های جدیدی در حل مشکلات مردم گشوده شده است و امیدواریم این رویکرد در سال جدید نیز تداوم یابد.
محمدی با تبریک حلول ماه رجب بیان کرد: آغاز پرفضیلت ترین ماههای سال(رجب، شعبان و رمضان) فرصتی برای خودسازی و ورود به ماه میهمانی خداست که باید از آن بخوبی بهره معنوی ببریم.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهارداشت: سال گذشته ایام بسیار سختی برای دستگاه های دولتی به دلیل تنگناهای اعتباری بود لذا باید از مدیران و کارکنان دولت تشکر کرد که با تحمل همه سختی ها سال را به خوبی به پایان رساندند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز تصریح کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری وپیگیری حل مشکلات زمینهای وقفی بیانگر وجود یک نظام برنامه ای مناسب و حرکت روبه جلو در اداره اوقاف است که ما نیز حمایت لازم را از برنامه های اوقاف انجام خواهیم داد.

روابط عمومی سازمان اوقاف ۷۰۵

کد خبر: 919158

وب گردی

وب گردی