نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف از دست اندرکاران اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری قدردانی کرد

نماینده ولی فقیه و رئیس  سازمان  اوقاف وامور خیریه با صدور پیامی از تلاش تمامی دست اندر کاران ومجریان برگزاری  طرح نوروزی آرامش بهاری قدردانی کرد.


به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی همزمان با پایان موفق طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان وبقاع متبرکه با صدور پیامی از تلاش تمامی دست اندر کاران ومجریان برگزاری این طرح ملی در سراسر کشور قدردانی کرد .متن کامل این پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر به مجموعهٔ خادمین نظام اسلامی ایران در سازمان اوقاف وامورخیریه توفیق خدمت داد و در ایام عید نوروز سال 1397، طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان و بقاع متبرکهٔ سراسر کشور با موفقیت برگزار گردید.
به‌رسم قدردانی و به تبعیت از فرمایش پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله که فرمودند: لا یشکر اللَّه من لایشکر النّاس؛ از تمامی دست‌اندرکاران طرح آرامش بهاری، مدیران، معاونان، روابط‌عمومی‌ها، هیئت‌امنا، خادمین و کلیه مبلغین عزیز ، اصحاب رسانه و سایر بزرگوارانی که در ایام تعطیلات نوروزی که عموم هم‌وطنان به همراه خانواده‌هایشان در سفرهای نوروزی بودند، خود را وقف خدمت به زائرین بقاع متبرکه نمودند، تشکر می‌کنم و از خداوند توفیق روزافزون را برای تمامی آنان مسئلت می‌کنم.
ضروری است دست‌اندرکاران طرح، نکات زیر را مد نظر قرار دهند:
1. بررسی و ارزیابی دقیق عملکردها و تقویت نقاط قوت و بهبود نقاط ضعف؛
2. فعال‌سازی دائمی قرارگاه مرکزی طرح آرامش بهاری، با هدف برنامه‌ریزی بهتر جهت اقدامات پیش‌رو با توجه به ظرفیت هر یک از بقاع متبرکه؛
3. فراهم‌سازی مقدمات لازم جهت استقبال هرچه بهتر از زائرین، در سال جاری؛
ان‌شاءالله بتوانیم آن‌طور که شایسته است، خدمتگزار آستان مقدس امامزادگان باشیم.

روابط عمومی سازمان اوقاف ۷۰۵

کد خبر: 919191

وب گردی

وب گردی