ثبت نام بیش از ۲۲ هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت/31 فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۳۶۹ نفر از دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد مهدی بحرالعلوم با بیان این خبر افزود: از ابتدای آغاز ثبت نام از متسابقین جشنواره بیست و سوم تاکنون تعداد ۲۲ هزار و ۳۶۹ نفر از دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی در این رویداد بزرگ قرآنی ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد ۲۲ هزار و ۳۶۹ نفر ثبت نام کننده، تعداد ۸۰۰ نفر اساتید، تعداد ۹ هزار و ۷۴۰ نفر دانشجو و ۱۱ هزار و ۸۲۹ نفر کارمند در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند که بیشترین آمار ثبت نام کنندگان مربوط به کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: از ابتدای مرحله ثبت نام این دوره از جشنواره تاکنون، دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمانشاه، سبزوار و شیراز به ترتیب بیشترین آمار ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند.

بحرالعلوم خاطرنشان کرد: تاکنون دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ۲ هزار و ۴۲ نفر ثبت نام کننده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با یک هزار و ۷۶۶ نفر و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یک هزار و ۵۸۴ نفر به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و تا ۳۱ فروردین ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت که پیش‌بینی می‌شود امسال نسبت به دیگر سال‌ها، شمار ثبت‌نام‌کنندگان از این رویداد بزرگ قرآنی افزایش پیدا کند.

بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که ثبت نام آن روزهای گذشته آغاز شد، در بخش دانشگاهی از اردیبهشت‌ماه سال آینده آغاز می‌شود. همچنین مرحله نهایی این جشنواره تابستان سال آینده به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش مفدا،‌بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، با شروع ثبت نام برای حضور در این جشنواره وارد فاز اجرایی خود شده است. قبل از شروع ثبت نام، آیین نامه این دوره از جشنواره در نیمه اول دی ماه به تمامی واحدهای دانشگاهی وزارت بهداشت ابلاغ شد تا با جشنواره دوره بیست و سوم بیش از پیش آشنا شوند.

بر اساس آنچه که در آیین نامه دوره بیست و سوم دانشگاهیان وزارت بهداشت آمده است، در دوره بیست و سوم در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود و ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان این وزارتخانه است که از بین آنها اساتید و دانشجویان برگزیده به جشنواره ملی در سال ۹۷ راه خواهند یافت.

منبع:ایسنا

204

کد خبر: 919249

وب گردی

وب گردی