وقتی دانشگاه یزد بیش از ۸ هزار مسافر نوروزی را اسکان می دهد

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه یزد از اسکان بیش از ۸ هزار مسافر و گردشگر در نوروز ۹۷ در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، جمال بازدار اظهار داشت: دانشگاه یزد امسال نیز همانند سال‌های گذشته مفتخر به اسکان مهمانان نوروزی با اولویت دانشگاهیان و کارکنان ادارات و سازمان‌های دولتی سراسر کشور در خوابگاه‌های دانشجویی بوده است.

وی افزود: در نوروز امسال ۸ هزار و ۹۴۰ مسافر و بالغ بر ۹۳۰ خانوار در شش خوابگاه پردیس خوابگاهی یک و همچنین مهمان‌سرای شماره یک و دو دانشگاه یزد اسکان یافتند.

بازدار، زمان پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی را از ۲۷ اسفند سال ۹۶ تا ۱۲ فروردین سال جدید ذکر کرد و افزود: ثبت‌نام و رزرو مسافران از ۲۵ بهمن‌ماه از طریق سامانه hoteling.yazd.ac.ir انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه بسته‌های فرهنگی شامل نقشه‌های راهنمای شهر و دانشگاه و معرفی جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی این استان، همچنین ارائه امکانات خدمات اینترنتی، فروشگاه، زمین‌های ورزشی همچنین رستوران آزاد دانشگاه نیز از جمله امکاناتی بود که دانشگاه در اختیار مسافران قرار داد.

بازدار گفت: بیشتر مسافرانی که در این دانشگاه اسکان یافتند، شامل اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌های کشور و بیشتر از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و شیراز بوده اند.

900

کد خبر: 919310

وب گردی

وب گردی