پارسا: جایگاه واقعی پدیده انتهای جدول نیست/ مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم

سرپرست باشگاه پدیده خراسان تأکید کرد جایگاه واقعی این تیم در لیگ برتر فوتبال در انتهای جدول نیست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده خراسان، پویا پارسا، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پدیده در خصوص دیدار حساس این تیم در برابر پرسپولیس اظهار داشت: دیدار سخت و حساسی را برابر پرسپولیس داریم، اما خوشبختانه با درایتی که کادر فنی و بازیکنان پدیده دارند، قطعاً در برابر قهرمان فوتبال ایران دست و پا بسته نیستیم.

وی افزود: تمرینات خوب و منظمی در هفته جاری برگزار کردیم و شک ندارم که بازیکنان برای شادی دل هواداران هرچه در توان دارند رو می‌کنند. جایگاه واقعی پدیده با توجه به پتانسیلی که این تیم دارد، اینجای جدول نیست. بدون شک با تلاش و همدلی می‌توانیم به روزهای بهتر برسیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پدیده تصریح کرد: در تلاشیم تا هر چه زودتر مشکلات را بهبود بخشیم و بخشی از مطالبات اعضای باشگاه را پرداخت کنیم. هدف همه ما موفقیت پدیده و فوتبال خراسان است. امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم به تعهدات خود جامه عمل بپوشانیم.

پارسا خطاب به هواداران فوتبال خراسان گفت: از تمامی فوتبال‌دوستانی که روز شنبه به ورزشگاه می‌آیند، خواهش می‌کنم به حمایت از تیم شهر خود بپردازند تا با گذر از این پیچ سخت و حساس بتوانیم دوباره پرچم فوتبال خراسان را به اهتزاز درآوریم.

601

کد خبر: 919426

وب گردی

وب گردی