چهارمین اجلاسیه تولیت‌های اعتاب مقدس در قم برگزار می‌شود

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری سومین اجلاسیه سالیانه تولیت‌های اعتاب مقدس جهان اسلام در کاظمین گفت: چهارمین نشست این اجلاسیه در شهر قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی روز گذشته در دیدار با جمعی از مدیران استان قم، معاونان و خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب انجام شد، با اشاره به برگزاری سومین اجلاسیه سالیانه تولیت‌های اعتاب مقدس جهان اسلام در کاظمین اظهار کرد: چهارمین نشست این اجلاسیه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در راستای جلوگیری از کاهش آمار طلاق یاد و اضافه کرد: بازگشت همسران طلاق به سمت ازدواج مجدد اهمیت بسیاری دارد چراکه می‌تواند در سطح جامعه تأثیرات بسیاری را به دنبال داشته باشد.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند که در کشور اسلامی از حضور بانوان در عرصه ورزش خبری نیست اما زمانی که مشاهده می‌کنند در ایران اسلامی نیز نشاط در کنار حجاب و عفاف مورد توجه قرار می‌گیرد نسبت به حقایق اسلام آگاه می‌شوند درحالی‌که همیشه غربی‌ها به دنبال ترویج بی‌بندوباری و بی‌عفتی در هر عرصه‌ای هستند.

وی با تأکید بر اینکه آموزه‌های معنوی اسلام را باید در عرصه‌های مختلف مورد استفاده قرار دهیم، گفت: همان‌طور که دشمن با تمام توان به دنبال تحقق خواسته‌های پلیدانه خود است ما نیز باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف به میدان آمده و در راستای جلوگیری از تحقق اهداف دشمن تلاش کنیم.

آیت‌الله سعیدی از تلاش دشمنان برای اختلاف‌افکنی میان شیعیان یاد کرد و ادامه داد: برگزاری نشست‌هایی همانند اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام می‌تواند در افزایش تعاملات و ارتباطات میان شیعیان تأثیرگذار باشد.

همچنین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی - معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) - با تقدیر از مشارکت دستگاه‌های مختلف در راستای انجام برنامه‌های نوروزی آستان مقدس اظهار کرد: در برنامه جشن خانوادگی با کمک مجموعه‌های مختلف توانستیم هزینه اعزام 140 نفر از زائران را به کربلای معلی تأمین کنیم.

901

کد خبر: 919450

وب گردی

وب گردی