تقدیر رئیس دفتر مقام معظم رهبری از تلاش‌های آیت الله قربانی

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به تلاش ۷۰ ساله آیت الله قربانی در راه تبلغ دین و برپایی نماز اشاره کرد و گفت: تلاش‌ها و خدمات بسیار زیادی از سوی آیت‌الله قربانی صورت گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم معارفه نماینده جدید ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به ارادت و علاقه مردم این استان به مقام معظم رهبری، اظهار کرد: خاطرات خوشی از گیلان دارم که مربوط به سفر مقام معظم رهبری به این استان و استقبال چشمگیر مردم از معظم له بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰۰ منطقه کشور نمازجمعه برگزار می‌شود، افزود: این به برکت نظام جمهوری اسلامی و یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب است درحالی که بسیاری از ملت ها از چنین نعمتی بی بهره هستند.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت آیت الله قربانی و سوابق ارزنده ایشان، گفت: آیت الله قربانی در کارنامه عمر ۸۰ ساله خود ۱۸ سال اقامه نماز در رشت و ۲۳ سال اقامه نماز در لاهیجان را دارند .

حجت الاسلام گلپایگانی در ادامه خاطرنشان کرد: گفت: ایشان به همواره به عنوان یک مُبلغ دینی به وظایف خود عمل کرده و عمر خود را صرف برپایی و اقامه نماز کرده است.

وی با اشاره به ۷۰ سال تبلیغ دین و توصیف معارف عترت و قرآن توسط آیت‌الله قربانی، تصریح کرد: آیت‌الله قربانی به اصرار خود از مسئولیت نمایندگی ولی‌فقیه در استان گیلان کناره‌گیری کرده اند.

901

کد خبر: 919464

وب گردی

وب گردی