نفت آبادان یک - پیکان صفر /  شاگردان جلالی فرصت صعود را از دست دادند

هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال با پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل پیکان آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) با دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان از ساعت 19 در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود صنعت نفت به پایان رسید. تک گل میزبان را لوسیانو پریرا در دقیقه 4 به ثمر رساند. این بازیکن در دقیقه 3+90 هم یک ضربه پنالتی را از دست داد و پیام نیازمند دروازه‌بان پیکان ضربه او را دفع کرد.

قضاوت بازی را علی صفایی بر عهده داشت. او به امیر حسین کریمی از تیم پیکان کارت زرد نشان داد.

شاگردان فراز کمالوند با سه امتیازی که در این دیدار به دست آوردند با 37 امتیاز در رده هشتم جدول باقی‌ ماندند. پیکان هم پس از چهار پیروزی متوالی که به دست آورده بود،‌ در این دیدار شکست خورد تا 44 امتیازی بماند و فرصت صعود به رده دوم جدول را از دست بدهد. شاگردان مجید جلالی با شکست مقابل صنعت نفت، در صورت پیروزی سایر مدعیان، تا حدود زیادی شانس‌ خود را برای رسیدن به سهمیه آسیایی از دست خواهند داد.

ترکیب صنعت نفت آبادان: داوود نوشی‌صوفیانی، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی، حسین ساکی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار(67- محمدزبیر نیک‌نفس)، مگنو باتیستا، جاسم کرار، حامد پاکدل(81- محمد شادکام)، جعفر سلمانی(59- محمدامین درویشی)، لوسیانو پریرا / سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب پیکان تهران: پیام نیازمند، سجاد مشکل‌پور، حجت حق‌وردی، علی حمودی(69- آرفنگ دافه)، آرمان قاسمی، صادق بارانی، ماهان رحمانی(47- امیر روستایی)، مهدی شیری، امیرحسین کریمی، مهدی مومنی، فراز امامعلی(61- کنت ایکه چوکو)/ سرمربی: مجید جلالی

شرح گل

لوسیانو پریرا: روی اشتباه حق‌وردی در دفع توپ، لوسیانو پریرا در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان پیکان قرار گرفت و موفق شد با ضربه بغل پای چپ دروازه نیازمند را باز کند و خیلی زود صنعت نفت را پیش بیاندازد.

کارت زرد: امیرحسین کریمی(51)

کارت قرمز: ........ .

601

کد خبر: 919466

وب گردی

وب گردی