ابهام در وضعیت تراکتورسازی

وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی نامشخص است و معلوم نیست بازیکنان این تیم آیا در تمرین امروز حاضر می‌شوند یا خیر.

به گزارش ایسکانیوز، تراکتورسازی این روزها شرایط پرالتهابی را پشت سر می‌گذارد. بعد از حذف تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا و نتایج بد این تیم در لیگ برتر که با نارضایتی هواداران این تیم تبریزی همراه بود حالا حاشیه‌ دیگری مبنی بر نارضایتی بازیکنان از شرایط مالی باشگاه به وجود آمده است.

بازیکنان که نسبت به عدم دریافت مطالبات خود گلایه دارند در اقدامی اعتراضی امروز تصمیم گرفتند در تمرین شرکت نکنند. بازیکنان که به محل تمرین آمده بودند اعلام کردند که به خاطر مشکلات مالی قصد انجام تمرین ندارند و بعد از این اتفاق دقایقی با کاظم محمودی سرپرست تیم و کاظم شهریاری به صحت پرداختند.

ارطغرل ساغلام سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی که در محل تمرین حاضر بود در گوشه‌ای نظاره‌گر این اتفاقات بود و موضع خاصی در قبال این اتفاقات نگرفت و بیشتر در سکوت، نظاره‌گر بود.

بازیکنان بعد از انجام صحبت‌های خود راضی به انجام تمرین نشدند و هنوز معلوم نیست که این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی امروز با بازیکنان صحبت نکرد و باید دید مدیرعامل این باشگاه چه واکنشی در قبال این اتفاقات دارد.

کد خبر: 919489

وب گردی

وب گردی