دانشجویان بورسیه و پسادکتری در دانشگاه تهران صاحب مهمانسرا شدند

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از اختصاص مهمانسرا به دانشجویان پسادکتری و بورسیه این دانشگاه خبر داد و گفت: ظرفیت این مهمانسراها در تابستان امسال افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر حسین به‌نژادضمن اعلام این مطلب از تاسیس مهمانسرا برای اقامت دانشجویان پسادکتری و بورسیه‌های کوتاه مدت در دانشگاه تهران خبر داد و افزود: این دانشگاه برای تمامی گروه‌های دانشجویی، دانشجویان پسا دکتری و دانشجویانی که از خارج و داخل کشور به عنوان بورسیه برای کار تحقیقاتی مشترک بااساتید دانشگاه تهران همکاری می‌کنند، محل اقامتی با عنوان مهمانسرا در نظر گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: مسلما تامین محل اقامت به پژوهشگران و محققین در دانشگاه تهران کمک خواهد کرد تا مراودات علمی و پژوهشی این دانشگاه در داخل و بخصوص خارج از کشور افزایش پیدا کند و خوشبختانه مهمانسرای اقامتی این افراد از مهر ماه گذشته تاسیس و در حال حاضر تعدادی از دانشجویان بورسیه و پسادکتری ساکن این مهمانسراها هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت و گو با ایسنا،از افزایش ظرفیت مهمانسرای اقامتی دانشجویان محقق در دانشگاه تهران در تابستان امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر سه محل مستقل در واحدهای مختلف دانشگاه با ظرفیت 200 نفر برای اسکان دانشجویان پسادکتری و بورسیه در دانشگاه تهران در نظر گرفته شده است که ظرفیت آن در تابستان امسال افزایش خواهد یافت.

204

کد خبر: 919495

وب گردی

وب گردی