اعترافات جدید عامل آتش‌سوزی قهوه‌خانه اهواز

عامل حادثه آتش‌سوزی قهوه‌خانه نوارس در اهواز که منجر به مرگ ۱۱ نفر شد در اعترافات جدید خود عنوان کرد که بعد از دستگیری متوجه فوت ۱۱ نفر شده است.

به گزارش ایسکانیوز، عامل آتش‌سوزی قهوه‌خانه‌ای در اهواز که اقدام وی منجر به فوت ۱۱ نفر و مجروح شدن تعدادی شده است، در اعترافاتی که از یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش شد، اظهار کرد: من محمد محزون نژاد متولد ۱۳۸۰ هستم. من و شوهرخاله‌ام دچار یک مشکل شخصی شدیم و او توهین‌هایی به من کرد و من در آن شب در حالت عادی خودم نبودم. رفتم سمت قهوه‌خانه و در ورودی آن بنزین ریختم و فرار کردم.

وی ادامه داد: وقتی دستگیر شدم تازه متوجه شدم که چه اتفاقی افتاده است و ۱۱ نفر کشته و تعدادی هم مجروح شده‌اند. بابت این مسئله پشیمان هستم و این کار من بسیار اشتباه بود.

محزون نژاد بیان کرد: انتظار دارم بعد از این حادثه بین اقوام من و اقوام فوتی‌ها و مجروحان اختلافی پیش نیاید چون من به‌صورت شخصی دست به این اقدام زدم و کسی من را به این کار ترغیب نکرد و صرفاً مسئله شخصی بود.

عامل آتش‌سوزی قهوه‌خانه نوارس گفت: واقعاً اطلاع نداشتم چنین اتفاقی رخ می‌دهد و اینکه تعدادی کشته و مجروح شوند. یکی زن و بچه داشت، دیگری خواهرانش را سرپرستی می‌کرد. واقعاً هدفم این نبود که چنین اتفاقی رخ دهد.

وی تأکید کرد: ای‌ کاش قبل از اینکه دست به آتش زدن قهوه‌خانه می‌زدم، موضوع را با بزرگان فامیل در میان می‌گذاشتم تا مشکل را حل کنیم ولی متأسفانه اعصابم به هم ریخت و تصمیم درستی نگرفت.

901

کد خبر: 919573

وب گردی

وب گردی