برنامه ویژه سرمربی السد برای دیدار با شاگردان برانکو

سرمربی پرتغالی السد قطر قصد دارد با استراحت دادن به بازیکنان اصلی اش در لیگ ستارگان قطر، آن ها را برای دیدار حساس با پرسپولیس نگه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سرمربی پرتغالی السد به چند بازیکن اصلی تیمش در دیدار برابر الخریطیات استراحت خواهد داد تا آنها با آمادگی بیشتری برابر تیم فوتبال پرسپولیس به میدان بروند.

السد خود را آماده دیدار پایانی خود در لیگ ستارگان قطر می‌کند. این تیم قطری باید در هفته پایانی به مصاف الخریطیات برود. این دیدار برابر السد تشریفاتی است و تغییری در جایگاه این تیم درجدول رده‌بندی ایجاد نمی‌کند.

فریرا، سرمربی السد تصمیم گرفت که به چند بازیکن اصلی تیمش در این دیدار استراحت دهد تا آنها با آمادگی بسیار بیشتری برابر تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند. سرمربی پرتغالی السد ژاوی هرناندز و سعد الدوسری را در فهرست تیمش برای دیدار برابر الخریطیات قرار نداد. این‌ در حالی است که آنها مشکلی برای بازی کردن ندارند.

السد در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا باید در آزادی به مصاف پرسپولیس برود که این دیدار جنگ صدرنشینی است و تیم قطری با کسب تساوی هم به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود خواهد کرد و به همین خاطر است که سرمربی پرتغالی این تیم همه تمرکز خود را روی این دیدار حساس گذاشته و به چند بازیکن اصلی تیمش در دیدار برابر الخریطیات استراحت خواهد داد تا آنها با آمادگی بیشتری برابر پرسپولیس به میدان بروند.

601

کد خبر: 919742

وب گردی

وب گردی