اقامت در هتل فضایی تا ۲۰۲۲ ممکن می‌شود

یک استارت آپ قصد دارد هتلی در فضا بسازد و از سال ۲۰۲۲ پذیرش مهمان را آغاز کند. هزینه سفری ۱۲ روزه به این هتل از ۹.۵ میلیون دلار آغاز می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از اسپیس،یک استارت آپ قصد دارد هتلی در فضا بسازد و از سال ۲۰۲۲ پذیرش مهمان را آغاز کند. هزینه سفری ۱۲ روزه به این هتل از ۹.۵ میلیون دلار آغاز می شود. تا چهار سال دیگر توریست های ثروتمند می توانند به هتلی در فضا سفر کنند.

درهمین راستا استارت آپ Orion Span تصمیم دارد ایستگاه فضایی Aura Station خود را در اواخر ۲۰۲۱ میلادی افتتاح کند و از ۲۰۲۲ پذیرای مهمانان در آن باشد.

فرانک بانگر مدیر ارشد اجرایی این شرکت می گوید: ما نخستین هتل فضایی لوکس را می سازیم. بهای اقامتی ۱۲ روزه در این ایستگاه از ۹.۵ میلیون دلار آغاز می شود. البته این قیمت کمتر از بهایی است که توریست های فضایی پیشین پرداخت کرده اند.

از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ تعداد ۷ شهروند در کل ۸ سفر به ایستگاه فضایی بین المللی داشته اند. آنها برای هر سفر مبلغی حدود ۲۰ تا ۴۰ میلیون دلار پرداخت کرده اند.

اقامت در هتل فضایی تا ۲۰۲۲ ممکن می‌شود

او افزود: به تازگی فناوری و نوآوری های زیادی فراهم شده تا در ایستگاه های فضایی از اتوماسیون بیشتری استفاده شود. به این ترتیب نیازی به راهپیمایی در فضا یا انجام فعالیت هایی خارج از فضاپیما نخواهد بود.

بانگر دیروز برنامه احداث این هتل را در اجلاس Space۲.۰ اعلام کرد.

202

کد خبر: 919748

وب گردی

وب گردی