بیل مقابل اتلتیکو فیکس خواهد شد

نشریه مارکا مدعی شد که گرت بیل، ستاره رئال مادرید، مقابل اتلتیکو در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، شاگردان زیدان فردا دربی مادرید را مقابل اتلتیکو برگزار خواهند کرد و زیدان تصمیم تاکتیکی مهمی را باید اخذ کند. گرت بیل در دو بازی مهم تیمش یعنی دیدار با پاری سن ژرمن و دیدار با یوونتوس نیمکت نشین بوده و علت این نیمکت نشینی، مصدومیت نبوده بلکه تصمیم تاکتیکی بوده که زیدان اخذ کرده است.

بیل پس از پیروزی تیمش در هر دو بازی، روی نیمکت خوشحالی کرد و شادی اش از صعود و موفقیت تیم را به خاطر نیمکت نشینی پنهان نکرد. با این حال مصدومیت های متعدد و فرم ضعیف باعث شده تا زیدان، بلاخره سلطه بی بی سی را شکسته و به بازیکنان دیگری مثل واسکز، ایسکو و آسنسیو بازی دهد. در حقیقت اگر این بازیکنان مصدوم نباشند، توسط زیدان به بیل ترجیح داده می‌شوند.

بیل بازیکن بزرگی است و زیر سوال بردن او کار احمقانه ای است ولی موضوع این است که ترکیب رئال پر از بازیکنان بزرگ است. آنها تیمی کهکشانی هستند و برای بازی کردن در این تیم، باید آمادگی فیزیکی بالایی داشت و در اختیار تیم بود.

بیل مقابل اتلتیکو فرصتی بزرگ دریافت خواهد کرد و باید سعی کند از این فرصت نهایت استفاده را ببرد. حالا اوضاع برای او عوض شده است. پیش از این او همواره فیکس بود ولی به نظر می‌رسد رقبا جایش را در ترکیب گرفته اند و اگر می‌خواهد بار دیگر فیکس باشد، باید مقابل اتلتیکو بدرخشد.

606

کد خبر: 919882

وب گردی

وب گردی