مساعدت دانشگاه آزاد برای دانشجویان دوره دکتری

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد در حال بررسی است که به موازات EPT یکسری دوره های فشرده زبان انگلیسی چهار ماهه هم برگزار کند.

دکتر امیررضا شاهانی در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره برگزاری آزمون EPT و پاسخ به معترضین برگزاری این آزمون گفت: افرادی که می خواهند دانشجوی دکترا شده و مدرک دکترا بگیرند لازم است که زبان انگلیسی شان قوی باشد و تلاش در جهت حذف این مرحله مهم فایده ای ندارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد در حال بررسی طرحی است که دانشجویان علاوه برآزمون TOEFL، Tolimo ،MSR ، EPTو غیره را هم می توانند شرکت کنند و حداقل نمره ای که در آیین نامه مشخص شده را بیاورند.

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تصریح کرد: در عین حال دانشگاه آزاد در حال بررسی است که به موازات EPT یکسری دوره های فشرده زبان انگلیسی چهار ماهه هم برگزار کند، که در این چهار ماه بعد از گذراندن هر دوره ای دانشجویان آزمون دهند که ملاک پذیرش نمره زبان قرار گیرد و این مساعدتی است که دانشگاه آزاد اسلامی انجام می دهد اما اینکه بخواهیم این آزمون را حذف کنیم یا منتقل کنیم به بعد از امتحان جامع، چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد و در هیج جای دنیا هم دانشجو برای ضوابط آموزشی دانشگاه تصمیم نمی گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، جمعی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد که مدتی است نسبت به برگزاری آزمون EPT اعتراض دارند، صبح امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه تجمع کردند.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 919884

وب گردی

وب گردی