استاندار بوشهر: نظارت جدی بر تولیدکنندگان می شود

استاندار بوشهر با تاکید بر نظارت جدی بر تولیدکنندگان از نظر کیفیت و قیمت کالا گفت: تولیدکنندگان نیز باید با ارتقای کیفیت کالا و قیمت مناسب در تحقق این شعار سال کمک کنند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در اولین نشست شورای اداری استان بوشهر در سال جاری اظهار داشت: در ایام نوروز تلاش‌های خوبی برای خدمات‌دهی مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی انجام شد.

وی با اشاره به انجام ۹ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان بوشهر در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: هفت میلیون نفر اسکان در استان بوشهر طی این ایام انجام شده است که کار بزرگی است.

استاندار بوشهر خواستار تلاش ویژه برای رفع کمبودهای حوزه گردشگری در نقاط مختلف استان شد و بیان کرد: اسکله‌های ویژه گردشگری دریایی در استان بوشهر ایجاد شود.

وی با تاکید بر تخصیص اعتبارات مناسب توسط فرمانداران برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در استان، اضافه کرد: دست‌اندرکاران خدمات سفر نوروزی در استان تلاش خوبی در این ایام داشتند که جای تقدیر دارد.

گراوند با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی، تصریح کرد: شعار امسال هم مردم و هم مسئولان را شامل می‌شود و اگر می‌خواهیم به توسعه اقتصادی برسیم باید با نگاه ویژه نسبت به خرید کالای ایرانی اهتمام ورزیم.

وی خواستار ارائه فهرست واحدهای تولیدکننده کالا و خدمات برتر توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی شد و افزود: باید با برپایی نمایشگاه‌های متعدد و اطلاع‌رسانی مناسب نسبت به معرفی این محصولات و کالاها اقدام شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر نظارت جدی بر تولیدکنندگان از نظر کیفیت و قیمت کالا ادامه داد: تولیدکنندگان نیز باید با ارتقای کیفیت کالا و قیمت مناسب در تحقق این شعار سال کمک کنند.

وی با بیان اینکه رونق اقتصادی در استان نیازمند همکاری همگانی است، گفت: دستگاه‌های دولتی باید شرایط مناسبی را برای رونق و توسعه سرمایه‌گذاری در استان بوشهر فراهم سازند.

901

کد خبر: 919940

وب گردی

وب گردی