باحضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان آذربایجان شرقی، اکبر فتحی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، ظهر شنبه با حضور محمد علی جوادی معاون وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی اکبر فتحی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی معرفی و از تلاش های کریم مهری رئیس سابق این سازمان قدردانی شد.

استفاده از بانوان در سطح مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی

معاون وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه اظهار داشت: رویکرد این وزارت خانه تربیت و پرورش مدیران کارآمد است. امیدواریم رویکرد جوان گرایی و استفاده از خدمات بانوان در حوزه وزارت جهاد کشاورزی را تا پایان دولت دوازدهم عملیاتی کنیم.

محمد علی جوادی با اشاره به تلاش های کریم مهری رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: وزارت جهاد کشاورزی در نظر دارد از کریم مهندس مهری در سطح ملی و در وزارتخانه استفاده کند.

وی در خصوص فتحی رئیس جدید این سازمان نیز گفت: امیدوارم با حضور فتحی و استمرار فضای رفاقتی و همدلی در بخش کشاورزی استان برنامه های و ماموریت های این حوزه با شتاب بیشتری در سال جاری پیش رود.

وی سپس با تاکید بر اینکه ۲۸۵ میلیون دلار محصولات کشاورزی به خارج صادر شد، افزود: در سال گذشته به ارزش اقتصادی بیش از ۲۸۵ میلیون دلار محصولات و فرآورده های کشاورزی به خارج از کشور صادر صادر شده است.

جوادی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم تا پایان دوره دولت دوازدهم این میزان صادرات را به بیش از یک میلیارد دلار برسانیم اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی امسال را با شعار مصرف آب کمتر و تولید بیشتر آغاز کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت درست منابع آبی در کشور گفت: بنا داریم با استفاده از تکنولوژی و آوردن دانش به مزارع و توسعه طرح های تولید زنجیره این مهم را تحقق بخشیم.

کد خبر: 919969

وب گردی

وب گردی