سال 97 سالی جدی و پر کار برای معاونت حقوقی ریاست جمهوری خواهد بود

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه سال 97، سالی جدی و پر کار خواهد بود، اظهار داشت که اجرای دقیق اولویتهای ابلاغی رئیس جمهور در صدر برنامه ها و اولویت های کاری این معاونت خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور امروز در دیدار نوروزی مدیران و کارکنان معاونت حقوقی ریاست جمهوری، با تشکر از زحمات و تلاشهای نیروهای این معاونت و تبریک سال جدید گفت: از نیمه سال 96 به جمع شما پیوستم اما شاهد سنگینی و حجم بالای فعالیتهای معاونت حقوقی در همین مدت بودم.

وی افزود: با این وجود به جرات می گویم که با توجه به وضعیت داخلی و خارجی کشور و نیز اولویتهای ابلاغی از سوی رئیس جمهور به معاونت حقوقی، سال 97 سالی جدی تر و سخت تر به لحاظ کاری خواهد بود و همه باید عزم خود را برای اجرای موفق برنامه ها و ماموریتهای این معاونت به کار بگیریم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار داشت:همانطور که در سخنرانی معارفه خود در جمع همکاران معاونت تاکید کردم، جز در موارد ضرورت تغییری در چینش نیروهای معاونت نداده ام و همچنان از همه کسانی که کار علمی و کارشناسی می کنند، قاطعانه حمایت می کنم. از همه همکاران می خواهم که با وجود کمبودها، برای یک سال پرکار و جدی آماده باشند.

جنیدی تصریح کرد: در سال 97 مسائل جدی و مهمی در عرصه های داخلی و بین المللی پیش روی نظام و دولت قرار دارد ، لذا باید تمام تمرکز و توان خود را صرف اجرای دقیق ماموریتها ، وظایف و برنامه های خود کنیم که در صدر آنها ، اولویتهای ابلاغی رئیس جمهور است.

وی با اشاره به اینکه پیشینیان دور و نزدیک ما برای حراست از این کشور از جان خود مایه گذاشته اند، از همه معاونین، مدیران و کارکنان معاونت حقوقی ریاست جمهوری خواست که کمر همت بسته و عزم خود را برای عبور موفق از یک سال کاری سخت جزم کنند.

302

کد خبر: 919986

وب گردی

وب گردی