قهرمانی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران

تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب 7 مقام برتر در بخش رقابت های اصلی و 5 مقام اول در بخش رقابت فنی، عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2018 را کسب کرد.

به گزارش ایسکانیوزو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور دکتر موسی خانی رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران، چهره های برتر علمی، پژوهشگران و مسوولان کشور، سفرای کشورهای خارجی و تیم های شرکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و سالن میلاد برگزار گردید، از تیم های برتر این رقابت ها در بخش های مختلف با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

در بخش دانشجویی و در لیگ ربات های فوتبالیست استاندارد، تیم HTWK آلمان به مقام نخست رسید. در لیگ ربات های فوتبالیست سایز متوسط و در بخش رقابت فنی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مقام نخست رسید.

در لیگ ربات های فوتبالیست انسان نما، سایز کودک تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به قهرمانی رسید.
در لیگ ربات های فوتبالیست انسان نما سایز نوجوان، باز هم تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

در رقابت فنی لیگ ربات های فوتبالیست انسان نما، سایز بزرگسال تیم IRC از دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی عنوان بهترین تیم را کسب کرد.

در لیگ ربات های فوتبالیست سایز کوچک تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قهرمان شد و تیم ER-Force آلمان دوم شد.

در لیگ ربات امدادگر واقعی و در بخش رقابت اصلی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مقام قهرمانی رسید و تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد نایب قهرمان شد و تیم KN2C از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به مقام سوم رسید. در رقابت فنی این لیگ و در سه بخش قابلیت تحرک، جا به جایی اجسام و جستجو نیز تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مقام نخست رسید.

در لیگ شبیه ساز عامل امداد تیم Auro از دانشگاه تبریز قهرمان شد، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نایب قهرمان شد و تیم Apollo-Rescue چین مقام سوم را کسب کرد. در بخش رقابت فنی این لیگ تیم Apollo-Rescue چین، عنوان بهترین تیم را کسب کرد.

در لیگ ربات امدادگر مجازی تیم SOS VR از دانشگاه امیرکبیر اول شد، تیم Echoic از مدرسه سلام رسالت نایب قهرمان شد و تیم Aura-VR از دانشگاه تبریز به مقام سوم رسید.

در ارائه فنی لیگ شبیه ساز عامل امداد، تیم M.I.C از ایران عنوان بهترین تیم را کسب کرد.

در لیگ ربات های خانگی و در بخش رقابت فنی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، عنوان بهترین تیم را به خود اختصاص داد.

در لیگ ربات های پرنده در بخش فضای باز، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مقام اول را کسب کرد و تیم IRSE از دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب به مقام دوم رسید.

در لیگ ربات های صنعتی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام اول را کسب کرد و تیم ELECT از دانشگاه آزاد اسلامی پردیس سوم شد.

204

کد خبر: 920044

وب گردی

وب گردی