گواردیولا: ما شجاعانه بازی کردیم اما امروز، روز آنها بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بر این باور است که تیمش "با تمام توان" برای کسب پیروزی در همان نیمه اول جنگید اما اعتراف کرد که امروز در ورزشگاه اتحاد "روزی بخصوص" برای منچستریونایتد بود.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار ابتدا این منچسترسیتی بود که با گل های ونسان کمپانی و ایلکای گوندوگان پیش افتاد و به نظر می رسید قهرمانی این تیم در رقابت های این فصل لیگ برتر قطعی شده اما یونایتدها در نیمه دوم با گل های پل پوگبا (دو گل) و کریس اسمالینگ، بازگشت فوق العاده ای داشتند و توانستند به پیروزی 3-2 برسند.

گواردیولا در پایان بازی گفت: " این روزی بخصوص برای یونایتد بود که برای ما ناراحت کننده است. ما با تمام وجود در نیمه نخست تلاش کردیم اما تنها در 10-15 دقیقه کنترل بازی را از دست دادیم و گل خوردیم.

کاری است که شده. اما عقب نمی نشینیم. هر کاری می توانستیم در نیمه نخست کردیم، با شجاعت بازی کردیم و موقعیتهای زیادی داشتیم. بدشانسی هایی در هر دو نیمه داشتیم، اما باید بهتر از این باشیم. در پایان بازی به اندازه کافی خوب نبودیم. زمان بندی عنصر بسیار مهمی است، به همین خاطر این رقابت ها به این اندازه دشوار است. ما باید برای بازی با لیورپول آماده شویم، ما حرفه ای هستیم."

606

کد خبر: 920056

وب گردی

وب گردی